HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Merhaba .
Ely2'de online user sayısı 60 70 Ve hala düşmeye devam ediyor.
İyileştirme çok yakın zamanda geliyor deniliyor güzel ama hiç oyuncu kalmadı gelse ne olucak oyuncu sayısı düşüyorken birde el çıkarmayı kaldırdınız Düşüş çok sayıda artmaya başladı el çıkarma gelmeli.
Ely2den Şuan çekilen bir foto atayım .
Resim dede gördüğünüz gibi böyle durum ve biz bundan hiç bir zevk almıyoruz dahada düşüşler artıyor. Turnuva 3 aydır uzuyor 40 kişilik kadro çıkardık bu durumda 20 kişi zor kadro çıkıyoruz herkes oyunu bıraktı .
Böyle herkes aynı kişiyi görmektense Ely1 - Ely2 birleştirin çok sıkıcı bir hal aldı oyun bırakmayı düşünenler arasında bende varım böyle olucaksa hep iyileştirme hakkında ve birleşme olucakmı oyun canlanacakmı bir net bilgi verseniz ?
@admin; @Shorty;
Ely2'de online user sayısı 60 70 Ve hala düşmeye devam ediyor.
İyileştirme çok yakın zamanda geliyor deniliyor güzel ama hiç oyuncu kalmadı gelse ne olucak oyuncu sayısı düşüyorken birde el çıkarmayı kaldırdınız Düşüş çok sayıda artmaya başladı el çıkarma gelmeli.
Ely2den Şuan çekilen bir foto atayım .
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Resim dede gördüğünüz gibi böyle durum ve biz bundan hiç bir zevk almıyoruz dahada düşüşler artıyor. Turnuva 3 aydır uzuyor 40 kişilik kadro çıkardık bu durumda 20 kişi zor kadro çıkıyoruz herkes oyunu bıraktı .
Böyle herkes aynı kişiyi görmektense Ely1 - Ely2 birleştirin çok sıkıcı bir hal aldı oyun bırakmayı düşünenler arasında bende varım böyle olucaksa hep iyileştirme hakkında ve birleşme olucakmı oyun canlanacakmı bir net bilgi verseniz ?
@admin; @Shorty;
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Öncelikle Merhaba .
Ely2'de online user sayısı 60 70 Ve hala düşmeye devam ediyor.
İyileştirme çok yakın zamanda geliyor deniliyor güzel ama hiç oyuncu kalmadı gelse ne olucak oyuncu sayısı düşüyorken birde el çıkarmayı kaldırdınız Düşüş çok sayıda artmaya başladı el çıkarma gelmeli.
Ely2den Şuan çekilen bir foto atayım .
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Resim dede gördüğünüz gibi böyle durum ve biz bundan hiç bir zevk almıyoruz dahada düşüşler artıyor. Turnuva 3 aydır uzuyor 40 kişilik kadro çıkardık bu durumda 20 kişi zor kadro çıkıyoruz herkes oyunu bıraktı .
Böyle herkes aynı kişiyi görmektense Ely1 - Ely2 birleştirin çok sıkıcı bir hal aldı oyun bırakmayı düşünenler arasında bende varım böyle olucaksa hep iyileştirme hakkında ve birleşme olucakmı oyun canlanacakmı bir net bilgi verseniz ?
@Öğeyi görmek için üye olmalısınız.; @Öğeyi görmek için üye olmalısınız.;
Haklısın, Bizde Bıraktık Fakat Hala Oynamak İstiyoruzda Oyuncuların eğlenerek Ws attığı Stil Kaldırıldı Bug Denilerek 4 Senedir Bug olmayan şeyin Bug Sayılması '' Eski Köye , Yeni Adet '' Misali Oyuncuların ws lerden Sıkılarak Bırakmasına Neden Oldu Tekrar Bi Getirip Farklılığı Görebilirsiniz Bence Zor Birşey DeğiiL
@admin; @Shorty; Türkay El Çıkarmaya Gerek Kalmayacak Demişti Fakat Oranların Düşürüleceğini Anlıyoruz Buradan Eğer Öyle Olmasını istesek Ely#1 Ne için Var iyi akşamlar...
Zaten suraların çoğu el çıkarma kalktı diye rahat 60 70 sura bırakmıstır.Ortalıkta hep belirli suralar var hep aynı nickler farklı kişiler el çıkarma varken çoktu birleşim olursa ely1 oyuncusu gelirim düşücek 400t lik itemim 150 olucak diye kabul etmicek gene oyuncu azalıcak el çıkarma gelirse oyuncu geri geliceğine inanan tek ben değilim çoğu kişi böyle düşünüyordu.Genede kararı admin versin @admin;
Oyunun Durumu Kotu Bizde Zaten Bu Yüzden Bırakma Kararı Aldık Çozum Olarak Arkadaşlarında Dediği Gibi , Ya El Çıkarma Ya da Server Birleşimi Bu Konuyu Çok İyi Düşünüp Hareket Etmeleri Lazım Eğer Düşünmeden Harelet Edilirse Ely2#2 Serverı İçin Son Olabilir. Yönetimin Bu Son Kozları Belkide...
Birader benim açtığım konuya yorum atma sen her zaman bç huzursuzluk çıkarıyon git ötede yorum yap her yorumun tartışma yaratıyor benm açtığım konuya yazma sen uzak ol bana gözünü sevem hadiOkumakta zorluk çekiyorsanız sizi doktora yolluya bilirim.
Ben isteyip istemediğime dair bir şey demedim ve sizin bu uydurmalarınız yüzünden insanlar insanlığını unutuyor..
Zamanında meteye yağ çekip arkasından konuşmak gibi![]()
@Öğeyi görmek için üye olmalısınız. şimdi el çıkarma yoğun istek üzeri aktif edildi dese bayramlığını giymiş çocuk lar gibi sevineceksiniz sanırım öyle bir hava var
boşa umutlanmayın)
El çıkarma geri getirse varya yerimde duramam çar banlı çünkü:m08:
Seviniriz yani niye sevinmeyelim ekşın oluyor sürekli çözme at at nereye kadar
Öncelikle Merhaba .
Ely2'de online user sayısı 60 70 Ve hala düşmeye devam ediyor.
İyileştirme çok yakın zamanda geliyor deniliyor güzel ama hiç oyuncu kalmadı gelse ne olucak oyuncu sayısı düşüyorken birde el çıkarmayı kaldırdınız Düşüş çok sayıda artmaya başladı el çıkarma gelmeli.
Ely2den Şuan çekilen bir foto atayım .
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Resim dede gördüğünüz gibi böyle durum ve biz bundan hiç bir zevk almıyoruz dahada düşüşler artıyor. Turnuva 3 aydır uzuyor 40 kişilik kadro çıkardık bu durumda 20 kişi zor kadro çıkıyoruz herkes oyunu bıraktı .
Böyle herkes aynı kişiyi görmektense Ely1 - Ely2 birleştirin çok sıkıcı bir hal aldı oyun bırakmayı düşünenler arasında bende varım böyle olucaksa hep iyileştirme hakkında ve birleşme olucakmı oyun canlanacakmı bir net bilgi verseniz ?
@admin; @Shorty;
Haklısın, Bizde Bıraktık Fakat Hala Oynamak İstiyoruzda Oyuncuların eğlenerek Ws attığı Stil Kaldırıldı Bug Denilerek 4 Senedir Bug olmayan şeyin Bug Sayılması '' Eski Köye , Yeni Adet '' Misali Oyuncuların ws lerden Sıkılarak Bırakmasına Neden Oldu Tekrar Bi Getirip Farklılığı Görebilirsiniz Bence Zor Birşey DeğiiL
@admin; @Shorty; Türkay El Çıkarmaya Gerek Kalmayacak Demişti Fakat Oranların Düşürüleceğini Anlıyoruz Buradan Eğer Öyle Olmasını istesek Ely#1 Ne için Var iyi akşamlar...
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyunun Durumu Kotu Bizde Zaten Bu Yüzden Bırakma Kararı Aldık Çozum Olarak Arkadaşlarında Dediği Gibi , Ya El Çıkarma Ya da Server Birleşimi Bu Konuyu Çok İyi Düşünüp Hareket Etmeleri Lazım Eğer Düşünmeden Harelet Edilirse Ely2#2 Serverı İçin Son Olabilir. Yönetimin Bu Son Kozları Belkide...
Zaten suraların çoğu el çıkarma kalktı diye rahat 60 70 sura bırakmıstır.Ortalıkta hep belirli suralar var hep aynı nickler farklı kişiler el çıkarma varken çoktu birleşim olursa ely1 oyuncusu gelirim düşücek 400t lik itemim 150 olucak diye kabul etmicek gene oyuncu azalıcak el çıkarma gelirse oyuncu geri geliceğine inanan tek ben değilim çoğu kişi böyle düşünüyordu.Genede kararı admin versin @admin;
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60


:m08: