HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bakalım sanmıyorum ama el çıkarma gelirse ben ve saz ekibimiz geri döneri 10 kişi benden :d
Tamam dostum 10 da bizden ekip donuo

O tapınakta ne anılarımız var duygularım kıpraştı ya![]()
evet gerçekten çok anlamsız ely 2 de el çıkarmaya karşı olan biri varsa yazsın kim şikayet etti kim ispiyonladı bizi len
ne güzel ws ler atardık
Tamam dostum 10 da bizden ekip donuo![]()
Bende 1 oda ben :S
evet gerçekten çok anlamsız ely 2 de el çıkarmaya karşı olan biri varsa yazsın kim şikayet etti kim ispiyonladı bizi len![]()
ne güzel ws ler atardık
Senle az kapışmazdık IBendekiSen

Senle az kapışmazdık IBendekiSen![]()
evet çölde ne kovalama ne kaçmalar ne ws ler olurdu off bak şimdi yarın bizim yazılımcı çocuklara deyimde kendime el çıkarmalı bir sw yaptıram
@Shorty izin vermez biz başımızın caresine bakalım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
