xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Yeni sw önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AzazelTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 258

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Destanla birebir aynı yeni bir server açılırsa bence ely3 ün eskilerinden (Pixy-Destan'dan gelenler) çoğu kişi oraya geçebilir ve çok daha zevkli olur eskiden a turkuazı +6 dan +7 ye basarken tutucak mı tutmayacak mı diye bir heyecan oluyordu (Malum kolay elde edilmiyordu intikam yüzüğü işin yoksa azrail kes kes dur :) ) catacombda kasmak bile canavar setin yoksa imkansıza yakındı. Güzel günlerdi oynarken zevk alıyordum ben o zamanlar. Umarım M2-tr tadında bir server açılır eskilerden bırakanların da duydukça geleceğine inanıyorum böyle bir server a :o:o:o:o:o:o:o
 
Sonra ne olacak, "ely3 user azaldı" , "yeni server açtınız ely3ün içine ettiniz" vs. :)

Zaten ely3 içine edilmiş durumda kardeşim afk kalmaktan başka yapılacak hiçbir şey yok ticaret yapalım desen fiyatlar uçtu gitti biyolog bitirelim desen günde 1 tane verebiliyorsun ws atalım desen kabul eden oyuncu nadiren oluyor böyle bir sw açılırsa bari zevk alarak uğraşacak birşeylerimiz olur
 
Arkadaşlar Destanla birebir aynı yeni bir server açılırsa bence ely3 ün eskilerinden (Pixy-Destan'dan gelenler) çoğu kişi oraya geçebilir ve çok daha zevkli olur eskiden a turkuazı +6 dan +7 ye basarken tutucak mı tutmayacak mı diye bir heyecan oluyordu (Malum kolay elde edilmiyordu intikam yüzüğü işin yoksa azrail kes kes dur :) ) catacombda kasmak bile canavar setin yoksa imkansıza yakındı. Güzel günlerdi oynarken zevk alıyordum ben o zamanlar. Umarım M2-tr tadında bir server açılır eskilerden bırakanların da duydukça geleceğine inanıyorum böyle bir server a :o:o:o:o:o:o:o

Aynı özelliklerde zaten bir server var bu nedenle aynı özelliklerde server açılmaz. Ayrıca Ely#4 açılalı daha 1 yıl olmadı, server açmak maliyetli bir işlem o nedenle biraz daha zaman geçmeli duruma göre yeni bir server açılacaktır. Ancak şuanlık öyle bir şey olacağını sanmıyorum.
 
Aynı özelliklerde zaten bir server var bu nedenle aynı özelliklerde server açılmaz. Ayrıca Ely#4 açılalı daha 1 yıl olmadı, server açmak maliyetli bir işlem o nedenle biraz daha zaman geçmeli duruma göre yeni bir server açılacaktır. Ancak şuanlık öyle bir şey olacağını sanmıyorum.

Aynı özellikte server var derken ? İntikamın sadece azrailden düştüğü, Turkolara + basarken intikam istediği ,Boss kesmenin bir amacı olduğu , Kuleye çıkıp kutu kasarken sıkıldığımız ama kutuları açarken sevindiğimiz ,110+lvl olmanın ayrıcalık olduğu , Piyasanın uçup kaçmadığı , düşen yangların envantere gelmediği, 105+ kasarken canavarlı itemin yoksa kasamadığın ,Şaman Kullanmayı Bilenlerin hala iş yapabildiği , Herkesin zevk aldığı karakteri oynadığı... vs gibi m2-tr serverinde sevdiğimiz özelliklerin olduğu bir server varsa hemen söyle de orada oynamaya başlayalım.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst