HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar M2-TR forumdan hangi arkadaşlarımız var ?
Ben Sinan Bayram tanıyan vardı illa ki imza fln yapmıştım bi ara.
Ben Sinan Bayram tanıyan vardı illa ki imza fln yapmıştım bi ara.
M2-TR oyunundan en çok forumdan zevk alıyordum ortamı çok iyidi
aklımda hala nickler var
- DonnaLy Forumun admini bilirim
- >Siyah
- HooLiGaN
- NuTeLLa
- Okocha
- Pretty Saw
- ShakqL
- SaLVoT
- BerdushLider
- Triplerde >> Forumun en yaramazı üyelere durduk yere sataşan bilirim
( amacım kötülemek değildir
)
Eskiler çok iyidi ya gece ortamı inanılmaz...
aklımda hala nickler var
- DonnaLy Forumun admini bilirim

- >Siyah
- HooLiGaN
- NuTeLLa
- Okocha
- Pretty Saw
- ShakqL
- SaLVoT
- BerdushLider
- Triplerde >> Forumun en yaramazı üyelere durduk yere sataşan bilirim
( amacım kötülemek değildir
)Eskiler çok iyidi ya gece ortamı inanılmaz...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26


