farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Nasıl gelişebilirim ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan berkutserbes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 461

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar gemim leonov (Vengance'de var ama tek hangar oldugu için takarsam leo gidicek)

11 LF3
4 İris
3 10 k lık kalkan
3 2 k lık hız motoru

Gerisi lf2 Tüm yararlı oto roket cpu ları vb.vb var

Nasıl daha çok gelişebilirim


LF3 Ler 10-25 M arası (saate göre)
İrisler 20-45 M arası (saate göre)

Server : BR2
 
kardeş bi keren çok yanlış serverda oynuyosun sana tavsiyem iskandinavya 1 dir neden mi tr serverendan hiçbir farkı yok oyuncu sayısı bakımından ayrıca bana göre birazilyadan daha uzcuz alışver,ş fiyatları brezilya 2 de 1 ayda full olrsun ama elden çıkarmak isteidiğinde elden çıkaramazsın oyuncu sayısı azdır iskandinavyadada 1 ayda full ourssun oyuncu sayısı tr2 yada tr3 le hiçbir farkı yoktur rahat elden çıkarırsın bilmem anlatabiildim mi bu arada forum bitmiş yaa eskiden bu forum ne güzeldi cıvıl cıvıl türkiyenin en iyi darkorbit forumuydu şimdi öle bi şkavram kullanamiyacağım çünkü yeni konular gelmiyor adam taaa 2012 senesindeki konuyu hortlatıyor insaf dediğim gibi kardeşim benim sözümü tut hiç pişman olmazsın bana dua edrsin br2 dede aynı anda full olursun iskandinavyadada ama oyuncu farkı çok önemli hiç sıkılmadan oynicana eminim çünkü iskandinavyada herkes full bu arada araklarda hatalar yapmışım klavyaem bozuk
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst