HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
berkayooooooooooo recep abi naber?
recep:iidir yeğenim.
berkay:gel abi zirhini taşıyım?
:recep:hüleynnnn bi zırh taşımayla 50kyı indiregandi yapacan demi çahallll!
berkay:recep abi ayıp ediyon bak ama.
recep:sus lem hibin.
berkay:iste bunu demicektin.......
berkay bi kaç çakma kung-fu hareketi yapar ve
berkay:hayyaaaaaaaaaaaaaaaaa
recepe bi halt olmas adama bak ya öküz gibi bi de dayak yedik heriften
berkay:e sana bi halt olmadı
recep:zuhahahaha senin barbarın bana işlemez kocum +9 salan ılıcı getirsen islemez zuhahahahaha!!!!!!!!!!!!
berkay:sen görürsün gününü
berkay çok pis sinirlendir.karnıda acıkmıştır tavuk bulmuş kesecekken bi baktı ki anaaaa Turkcell tavuğu la bu
tavuk:abi kesme beni
berkay:tamam la ama bi işimi görcen
tavuk:emrin olur abi!
Berkay düsünür ve recep sen bittin der
ertesi gün olur berkay tavugu çaktırmadan yanına alır ve barbarını tamayı unutmas.............
berkay:recepppppppppppppppppppppppppppp
recep: ne var la dünkü dyaak yetmedi mi
berkay:kahrol düşman al sana Turkcell tavuğu huhaha
recep:layn layn layn noluyo laynnnnnnnn
berkay:tavukcum ben akşama gelirim sen şunu iice bi yont
tavuk:tamam abiiiiiiiiiiiiii
recep:akşama kadar mı ne dion lan sen çahall ahhhhhh
berkay o an öle bi sırıtır ki anlatılamaz akşam olur berkay gelir ve gözlerine inanamaz!
tavuk recepin kıllarını sökmüştür!
ebrkay:tavuk gel!
tavuk gelir recep ağlanacak haldedir
Berkay:hadi la kalk bi tokat atcam
recep kalklar
şakkkkkkkkkkkkkk!
Sizce tokatı kim attı?
devamını getiricem.
recep:iidir yeğenim.
berkay:gel abi zirhini taşıyım?
:recep:hüleynnnn bi zırh taşımayla 50kyı indiregandi yapacan demi çahallll!
berkay:recep abi ayıp ediyon bak ama.
recep:sus lem hibin.
berkay:iste bunu demicektin.......
berkay bi kaç çakma kung-fu hareketi yapar ve
berkay:hayyaaaaaaaaaaaaaaaaa
recepe bi halt olmas adama bak ya öküz gibi bi de dayak yedik heriften
berkay:e sana bi halt olmadı
recep:zuhahahaha senin barbarın bana işlemez kocum +9 salan ılıcı getirsen islemez zuhahahahaha!!!!!!!!!!!!
berkay:sen görürsün gününü
berkay çok pis sinirlendir.karnıda acıkmıştır tavuk bulmuş kesecekken bi baktı ki anaaaa Turkcell tavuğu la bu
tavuk:abi kesme beni
berkay:tamam la ama bi işimi görcen
tavuk:emrin olur abi!
Berkay düsünür ve recep sen bittin der
ertesi gün olur berkay tavugu çaktırmadan yanına alır ve barbarını tamayı unutmas.............
berkay:recepppppppppppppppppppppppppppp
recep: ne var la dünkü dyaak yetmedi mi
berkay:kahrol düşman al sana Turkcell tavuğu huhaha
recep:layn layn layn noluyo laynnnnnnnn
berkay:tavukcum ben akşama gelirim sen şunu iice bi yont
tavuk:tamam abiiiiiiiiiiiiii
recep:akşama kadar mı ne dion lan sen çahall ahhhhhh
berkay o an öle bi sırıtır ki anlatılamaz akşam olur berkay gelir ve gözlerine inanamaz!
tavuk recepin kıllarını sökmüştür!
ebrkay:tavuk gel!
tavuk gelir recep ağlanacak haldedir
Berkay:hadi la kalk bi tokat atcam
recep kalklar
şakkkkkkkkkkkkkk!
Sizce tokatı kim attı?
devamını getiricem.
