xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Düello engelleme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan queLy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

​Doğru oyun ve yönetim dandik olunca böyle oluyor sanırım. bi sorunu bile düzeltemediniz.

Bak güzel kardeşim sen oradan bakınca nasıl gorunuyor bilmiyorum ama senin düşündüğün gibi toz pembe ilerlemiyor buradaki işler.

Oyun senin istediğin gibi değilse, hatalardan bıktıysan veya yeni şeyler istiyorsan seni tatmin edebilecek başka oyunlar bulursun, piyasada seni tatmin edebilecek oyun ve yönetim üyesi bolca bulunuyor, ne sen benim kara kaşıma kara gözüme burdasın nede ben senin kara kaşına kara gözüne hizmet ediyorum.

g1HRV9k.png


Mayıs ayı güncellemesi olarak bildirilen duyuruda düzeltilmeyen 65. seviye dönüşümlerinin çalışması aylar öncesinden yapılmış zaten, bu değişikliklerin son kullanıcıya ulaşması zaman alıyor çünkü sizler gibi günün 8 saati metin2 ile uğraşabilecek vaktim yok ki zaten Eylül ayından itibaren elymetin2 nin bir çalışanı pozisyonundayım ne kendime ne yönetim ekibinde bulunan insanlara dandik diyemezsiniz.

Tatmin olmuyorsanız adresinden proje yönetim sayfamızı ziyaret edip neler yaptıklarımızı kayıtlı şekilde görebilirsiniz. Herşeyi gözünüze sokup yapmamız gerekiyor sanırım.

Ayrıca dandik olarak nitelendirdiğiniz oyunu oynamaya devam ediyorsanız psikolojik olarak sorunlarınızın olduğunu düşünmekteyim.

Dandik dediğin o arena sistemi 2 ay sonra dağıtılacak Playstation 4 etkinliğinin ilk aşamasıdır, bu etkinliğe umarım katılırsın.

Ayrıca ilk mesajınızda belirttiğiniz Turnuvaları yapın mesajınızda Hangi loncadan ve nick ile katıldığınızı yazarsanız cevap olarak bizler daha da aydınlanmış olacağız.

Dandik adamlara dandiklik yapıyoruz işte mesajını keşke alıntı yapmadan yazsaydım üstüne alınacağını düşünmezdim.

Uğraşılan emek gece sabahlara kadar kafa patlatıp proje oluşturmak modellemek ve sizlere sunmak dandiklik ise eğer dandik bir adamım ben.

Sizin 1 tane emeğiniz silindiğinde ortalığın anasını belliyorsunuz bende 2 gün uğraştığım bu sisteme dandik diyen adama cevap veriyorum.

Abinize, kardeşinize veya büyüğünüze ses çıkartamayıp oyunda ağa babası olan insanlarsınız.
 
Bir resim atılıyor yapılan işlem tarihleri nisan aynı gösteriyor :)
Yönetimde olman sorun etmiyor yazdığın uslub bu şekilde olduğundan o şekilde cevap veriliyor.
Mayıs ayında bir sürü işlem yapılıcak denildi kaç ay geçti bir tanesi gerçekleşmedi.Madem yetişmicek mayıs ayı neden deniliyor ?
Bizim bir emeğimiz gidince hakkımız olarak hakkımızı arıyoruz tabi unutamyın ki oyuncular sayesinde bu oyunlar ayakta durabiliyor.
işlem yapıyoruz diye övünüyorsunuz da ely4 ten bahsedelim açıldığı gün den dönüşüm işlemlerini değiştirilene kadar +1000 online oluyor iken o günden bu güne +100 belki oluyordur sanırım kimse memnun değil bu sistemden oyunu bırakan bırakana.
Ayrıca dandik olarak nitelendirdiğiniz oyunu oynamaya devam ediyorsanız psikolojik olarak sorunlarınızın olduğunu düşünmekteyim.
Bunu demişsin fakat oyuna girdiğim bile yok sadece son turnuva savaşlarını yapıp gidicez hepsi bu.
Dandik dediğin o arena sistemi 2 ay sonra dağıtılacak Playstation 4 etkinliğinin ilk aşamasıdır, bu etkinliğe umarım katılırsın.
Yine aynı şekil yazdığın bu mesaj da çok saçma değilmi ? daha 1 turnuvayı sonuça bağlıyamadan başka şeyler çıkarıp oyuncuların gözlerini boyamaya çalışıyorsunuz.
Ve de son olarak
Oyun senin istediğin gibi değilse, hatalardan bıktıysan veya yeni şeyler istiyorsan seni tatmin edebilecek başka oyunlar bulursun, piyasada seni tatmin edebilecek oyun ve yönetim üyesi bolca bulunuyor
Demişsin emin ol ki başka oyunlarda oynuyorum nede olsa burda kaldığımız sürece olduğumuz yerden başka bir yere gidemiyoruz oyuna 1 kere gelip 50 event yapıp gitmek milletin gözünü boyamaktan başka birşey olmuyor oyunda kime sorsanız 105 lerin hepsi sıkıntıdan sadece çarlarını afk bırakıp gidiyor başka yapabilicekleri birşey kalmıyor çünki ne yenilik ne birşey oyunda vakit geçirilicek birşey yok.
umarım yeterli olmuştur bu açıklamarım başka mesajım olmuyacak bu konu ile ilgili iyi forumlar.
 
Bir resim atılıyor yapılan işlem tarihleri nisan aynı gösteriyor :)
Yönetimde olman sorun etmiyor yazdığın uslub bu şekilde olduğundan o şekilde cevap veriliyor.
Mayıs ayında bir sürü işlem yapılıcak denildi kaç ay geçti bir tanesi gerçekleşmedi.Madem yetişmicek mayıs ayı neden deniliyor ?
Bizim bir emeğimiz gidince hakkımız olarak hakkımızı arıyoruz tabi unutamyın ki oyuncular sayesinde bu oyunlar ayakta durabiliyor.
işlem yapıyoruz diye övünüyorsunuz da ely4 ten bahsedelim açıldığı gün den dönüşüm işlemlerini değiştirilene kadar +1000 online oluyor iken o günden bu güne +100 belki oluyordur sanırım kimse memnun değil bu sistemden oyunu bırakan bırakana.
Bunu demişsin fakat oyuna girdiğim bile yok sadece son turnuva savaşlarını yapıp gidicez hepsi bu.
Yine aynı şekil yazdığın bu mesaj da çok saçma değilmi ? daha 1 turnuvayı sonuça bağlıyamadan başka şeyler çıkarıp oyuncuların gözlerini boyamaya çalışıyorsunuz.
Ve de son olarak Demişsin emin ol ki başka oyunlarda oynuyorum nede olsa burda kaldığımız sürece olduğumuz yerden başka bir yere gidemiyoruz oyuna 1 kere gelip 50 event yapıp gitmek milletin gözünü boyamaktan başka birşey olmuyor oyunda kime sorsanız 105 lerin hepsi sıkıntıdan sadece çarlarını afk bırakıp gidiyor başka yapabilicekleri birşey kalmıyor çünki ne yenilik ne birşey oyunda vakit geçirilicek birşey yok.
umarım yeterli olmuştur bu açıklamarım başka mesajım olmuyacak bu konu ile ilgili iyi forumlar.

Nickini yazmanı beklemiştim ama yok, oynamadığın bir oyun hakkında yorum yapmak kolaydır.

bak resimin çekildiği yerin linkinide yolladım kendin bakabilirsin.

Sağolun sizede iyi forumlar
 
Son düzenleme:
Eğer 6 senedir oynuyorsan ve 6 senedir dandik işler yapılıyorsa, 6 senedir neden burdasin eminim ki daha burada olacaksın?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst