HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selamun Aleyküm arkadaşlarım abilerim saygı değer kardeşlerim bu konuyu açmamın sebebi
lise2.sınıfa geçtim yani 10.sınıf okul ile evimizin arası 10 km rahat var motorla gitmeyi düşünüyorum fakat annem sıcak bakmıyor babam git istersen diyor trafikte sorun olurmu bizim okulun yollarında hiç traifk polisi vs. göremedim ve direksiyonum çok sağlam ailemizdekiler hep öyle söyler motorda kask var takıyorum ve 1999 doğumluyum ehliyetim yok boyum 180 kilo 75 18 yaş üstü gösteriyorum hız yapmıyorum polis tutarmı sizce çünkü okul harçlığımı motora yatırıp modifiye edicem fikirleriniz paylaşırsanız sevinirim.

:***