mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Turnuva serveri ile ilgili [ ÖNEMLİ ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AACIT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Biz efsunmu atacağız, Turnuvayamı odaklanacağız.Şu turnuvalar Metin2'nin normal şartlarında yapılsın.Ya efsun atıyoruz ne dizeceğimizi şaşırdık.Biz Savascılara karşı savunma vs efsunlarımı dizeceğiz Kılıç Çift-El savunmalarımı yoksa Karakterlere karşı +15 Güçmü Kritikmi HP'mi delicimi ne dizeceğiz biz.Yetmedi birde 6.7 Efsunlarada ayrı dizeceğiz.Şunları standart ayarlarına getirin temiz bir Turnuva olsun.6,7 efsun geliyor.Yetmedi 5 Efsunlarada 6,7 efsun özellikleri geliyor biz ne dizeceğiz, kime göre dizeceğiz anlamış değilim,O kadar karışıkki dünden beri çıkıp çıkıp giriyorum oyuna.Nerden başlayacağımı bilmiyorum çünkü koymuşsunuz 6,7 efsunları yetmiyor birde 5 efsunların yerine koymuşsunuz.Asıl diziceğimiz efsunumu dizelim 6,7 lerimi dizelim yoksa 5 efsunlara koyduğunuz efsunlarımı dizelim ne yapalım şaşırdık biz.Yöneticiler siz cevap verin bize ne yapalım.5 Efsunlar normal gelmeli 6,7 lerde olmamalı.Bu şekilde olursa çok daha iyi olacak düşüncesindeyim.Yorum sizlerin buyrun
 
Ya cidden herkesin sabrı taşıyor.Zaten günde 1-2 saat oyuna zaman harcayabiliyoruz ondada boşu boşuna efsun atıyoruz. Şu efsun oranlarını artırın artık herkes bu durumdan şikayetçi userlerin ne istediği ne düşündüğü sizin için önemli değil mi anlamış değilim.
 
Yöneticilerimiz diyorlarki sizin reel yaşantınız olmasın gece gündüz efsun atın böyle bir saçmalığın başka açıklaması olabilir mi ?

Attığım tickete erdemaa yanıt vermiş 'sizin şikayetleriniz doğrultusunda düzeltilir' demiş, biz 2 gündür burda shorty, admin demekten başka bi hale geçtik hala ne bi düzeltim var nede bir cevap ?
 
Yöneticilerimiz diyorlarki sizin reel yaşantınız olmasın gece gündüz efsun atın böyle bir saçmalığın başka açıklaması olabilir mi ?

Attığım tickete erdemaa yanıt vermiş 'sizin şikayetleriniz doğrultusunda düzeltilir' demiş, biz 2 gündür burda shorty, admin demekten başka bi hale geçtik hala ne bi düzeltim var nede bir cevap ?


iki Gündür Herkes Uğraşıyor Gelen yok Düzelse Artk biran önce Güzel olacak
 
Bu gece bazı değişiklikler olacak turnuva sunucusunda, bir kaç gündür oyunla ilgili çalışma yapamıyorum bu yüzden kontrol etme şansım olmadı iyileştirme bu gece yapılacak.

Bu tip bir turnuva ilk defa yapıldığı için oyuncuların yorumlarına göre değişiklik yapacağımızı bildirmiştim duyurudaki konuda anlayışınız için teşekkür ediyorum gece görüşürüz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst