xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Siz ne düşünüyorsunuz ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan skcsavaş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 221

Siz ne düşünüyorsunuz ?

  • Evet , ceza almalılar bence

  • Hayır , ceza almamalılar bence


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar bazı oyuncular Alev kral sandığı-Ork reisi sandığı-Öğreti Lideri Sandığı-Dokuz Kuyruk Sandığı gibi içinden (zehir-baron vs çıkmıcak) sandıkları pazarlarına koyup (%75 zehir çıkan sandıklar vs.) gibi isimlerde pazar açmaları beni rahat ediyor.

Tamam ben biliyorum bunu okuyan bir çok kişide biliyordur çıkmıcağınıda bunu bilmeyen insanlar içinden zehir çıkıcak bilmem baron çıkıcak düşüncesiyle alıyorlar ve bu satıcılarda kar yapıyorlar böyle...

Amacım onların ticaretlerinin önüne geçmek değil ama eskiden bizde bilmiyorduk bu şekilde dolandırılsaydık hoşumuza gider miydi ? Gitmezdi.Bundan dolayı konuyu açtım...

Belki bunu yapan full editli oyunu kavramış insanlarda vardır onlarında ankete karşı çıkacağını olumsuz yorumlar atacağını düşünüyorum ama bu gerçekten bana göre ayıp birşey.

Sırf o insanlar bilmiyor diye onlara bunu yapmak zorunda mısınız , yalan üzerinden sandıklarınızı en kısa sürede satmak için.

Ya hadi o sandıklar neysede gördüğüm bir başka pazarda şöyleydi
Zehir-Baron çıkan keseler 50m mi benzeri bir pazardı.Tıkladım ve ne göriyim yıllar öncesinde Catty'de 1m'e satılan Mağazanın Şanslı Kesesini 50m'den koymuş satıyım para kazanıyım diye ve çoğunuda satmıştı hatırladığım kadarıyla.

Bence bu insanlar kısa sürede olsa ban yemelide gerçi pazar karakteri yapıp onda satarlar o karakterleri ban yer ama buda bir ceza yöntemidir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst