mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Lütfen yardım win 8 log hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan aslankral79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 978
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar win 8 enterprise kurdum metin2 indirdim fakat pvp de log hatası veriyor

uyumluluk sorunu falan gidermeyi denedim fakat nafile napsam olmuyor yardımlarınızı bekliyorum..
iyi günler
 
ßyMesMes;17143269' Alıntı:


Şöyle bir çözüm var deneyip haber verirseniz sevinirim @aslankral79;



abi denedim o kadar şey denedim uyumluluk sorunu falan gider die sonra gittim locale_tr.addr falan sildim


FAKAT NAFİLE OLMUYOR :( YARDIM LÜTFEN YARDIM :(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
abi denedim o kadar şey denedim uyumluluk sorunu falan gider die sonra gittim locale_tr.addr falan sildim


FAKAT NAFİLE OLMUYOR :( YARDIM LÜTFEN YARDIM :(

@aslankral79;



3 adet video daha buldum bunlara da bir göz atın bakalım.

Bir çok siteye girdim videolardakinden farklı başka bir çözüm yok. Birkaç kişi de oyunu tamamen silip Metin2'yi tekrar indirmenizi yani temiz bir kurulum yapmanız gerektiğini önermiş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst