mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

KAFADARLAR Loncası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TurkJojks
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 905
Kovalamak ? :) Ben yokken 2-3 savaşçı ninja vs. iyi kesmişsiniz aferin , sonrasın da ne oldu ? 2 lonca bir olup tek loncayla savaşiyorsunuz ve buna kovalamak mi diyosunuz :)

Sonrasini da ben söyleyim o kovalamanin her seferin de yerde yatan sendin ve her zaman olduğu gibi sarı bayraktan yardım aldınız tabi buda fayda etmedi yine çölü terk eden siz oldunuz :)



Ehehe :D diyene bak :D kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de :D Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun :D Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al :D Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum :D
 
Kovalamak ? :) Ben yokken 2-3 savaşçı ninja vs. iyi kesmişsiniz aferin , sonrasın da ne oldu ? 2 lonca bir olup tek loncayla savaşiyorsunuz ve buna kovalamak mi diyosunuz :)

Sonrasini da ben söyleyim o kovalamanin her seferin de yerde yatan sendin ve her zaman olduğu gibi sarı bayraktan yardım aldınız tabi buda fayda etmedi yine çölü terk eden siz oldunuz :)



Sen gelince değil bizim adamların çoğu gidince o iyi öğren :D Sarı bayraktan yardım alma meselesine sadece gülüyorum



Ehehe :D diyene bak :D kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de :D Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun :D Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al :D Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum :D

İnkar da etmiyor bu kıskandın mı dio :D
 
Ehehe :D diyene bak :D kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de :D Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun :D Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al :D Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum :D

Hangi güçsüze video açmışım bi örnek göstersene ? Kendin kesemediğini biliyosun artık yediremediğinden mi çekemedin mi nedendir bilmem boş boş yorumlar yapıyosun , başkasının çarı ile övünme çok güveniyosan kendine atarsın vs ni olur biter , en son 5-0 kesmmiştim seni bi 5-0 daha kesmek benim için sorun değil de sen kaldırabilir misin orasını bilemem.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst