HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Piyon:m08::m08:
Hoşuna mı gitti ? 2 sikile ölen ninjan var asıl piyon sensin bence :l03:
BENIM OLDUGUM YERDE HER ZAMAN BIZ KESERIZ SİZ SADECE PİYONSUNUZLawrenz
![]()
Ama hep mat eden taraf Biz oluyoruz Hayıdırrr ?

Kovalamak ?Ben yokken 2-3 savaşçı ninja vs. iyi kesmişsiniz aferin , sonrasın da ne oldu ? 2 lonca bir olup tek loncayla savaşiyorsunuz ve buna kovalamak mi diyosunuz
Sonrasini da ben söyleyim o kovalamanin her seferin de yerde yatan sendin ve her zaman olduğu gibi sarı bayraktan yardım aldınız tabi buda fayda etmedi yine çölü terk eden siz oldunuz
Ehehe
diyene bak
kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de
Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun
Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al
Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum 
Kovalamak ?Ben yokken 2-3 savaşçı ninja vs. iyi kesmişsiniz aferin , sonrasın da ne oldu ? 2 lonca bir olup tek loncayla savaşiyorsunuz ve buna kovalamak mi diyosunuz
Sonrasini da ben söyleyim o kovalamanin her seferin de yerde yatan sendin ve her zaman olduğu gibi sarı bayraktan yardım aldınız tabi buda fayda etmedi yine çölü terk eden siz oldunuz
Sen gelince değil bizim adamların çoğu gidince o iyi öğren
Sarı bayraktan yardım alma meselesine sadece gülüyorumEhehediyene bak
kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de
Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun
Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al
Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum
![]()
İnkar da etmiyor bu kıskandın mı dio

Ehehediyene bak
kendi başka loncalar ile bir olunca sıkıntı yok heryerde söyler kestik diye. Biz kesince direk başka lonca geldi de
Savaşlarda şeftali basıyorsun. Ama inkar ediyorsun, Vs lerde güçsüzlerde video açıyorsun ama güçlü rakipler gelince video lu vs atamıyorsun
Şeftaliye zam gelecek burak kilo ile al
Ama keşke şeftalinin rengi başka renk olsa ozaman ne diyecektin merak ediyorum
![]()
Hangi güçsüze video açmışım bi örnek göstersene ? Kendin kesemediğini biliyosun artık yediremediğinden mi çekemedin mi nedendir bilmem boş boş yorumlar yapıyosun , başkasının çarı ile övünme çok güveniyosan kendine atarsın vs ni olur biter , en son 5-0 kesmmiştim seni bi 5-0 daha kesmek benim için sorun değil de sen kaldırabilir misin orasını bilemem.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 67

:m08::m08: