HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Adamlarına sor bizim adamlar varken nasıl çölden kovaladığımızı , bu sefer ben bir şey demicem
Kovalamak ?
Ben yokken 2-3 savaşçı ninja vs. iyi kesmişsiniz aferin , sonrasın da ne oldu ? 2 lonca bir olup tek loncayla savaşiyorsunuz ve buna kovalamak mi diyosunuz 
Sonrasini da ben söyleyim o kovalamanin her seferin de yerde yatan sendin ve her zaman olduğu gibi sarı bayraktan yardım aldınız tabi buda fayda etmedi yine çölü terk eden siz oldunuz

BENIM OLDUGUM YERDE HER ZAMAN BIZ KESERIZ SİZ SADECE PİYONSUNUZLawrenz
![]()
Piyon
:m08::m08:BENIM OLDUGUM YERDE HER ZAMAN BIZ KESERIZ SİZ SADECE PİYONSUNUZLawrenz
![]()
Gördük yine kaçtin çölden ne iş

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 67
