HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Normalde bu konuyu açmayacaktım fakat dün Megatron isimli üyenin bir konu açtığını ve o konununda kapatıldığını gördüm. Biliyorum bu konuyuda kapatacaklardır ama yinede açmak istedim. Bizde biliyoruz destek sistemini kullanmayı, buraya bu konuları açma sebebimiz diğer insanların bilinçlenmesi, bu konular üzerinde tartışmak ve çözüm bulmak. Siz böyle saçma cevaplar verip konuları kapattıkça insanların gözünden düşüyorsunuz. Birçoğunuz lonca imzası olarak haksızlığa boyun eğme, şöyle yapma böyle yapma tarzında cümleler yapıyorsunuz fakat normal oyuncuların ne olursa olsun ağzını açmamasını istiyorsunuz. En güldüğüm olaylardan biride Karamelam isimli oyuncunun itemleri geri verilmişti, Türkay ben 1 hafta araştırıp öyle verdim sıkıntı yok demişti. Yöneticilerden biride konuya bizi susturmak için " Hesap güvenliği kullanıcıya aittir, itemler iade edilmez" yazmıştı. Konu açma sebebimiz itemlerin iade edilmiş olması, ortada bir haksızlık olması, konuya yazılan cevaba bakın
Neyse fazla uzatmak istemiyorum bu durumlarla ilgili başka bir konu açmayacağım, sadece bu konuya yöneticilerin birinden cevap bekliyorum bakalım ne cevap verecek 
Neyse fazla uzatmak istemiyorum bu durumlarla ilgili başka bir konu açmayacağım, sadece bu konuya yöneticilerin birinden cevap bekliyorum bakalım ne cevap verecek 
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Konuyu kapatıyorum, Hesabınızın güvenliği için resimleri kaldırıyorum. İyi Eğlenceler.
xISelcukIx Hesabıda size ait o zaman?
RESIM KALDIRILDI
Kendi kendinizimi soydunuz?
bence konuları kapatmak çok saçma , yani kapatıyorsun da ne oluyor biz bu forum da tartişamiyacaksak neden konu açiyoruz madem kapatıcaksiniz konuları bu elym2 genel bölümünü tamamen kaldırın her işinizi destekten halledin , konu açma hakkı veriyosunuz konular kapatıyorsunuz , adı üstünde forum burası tartişma yapılmıyacaksa ne diye forum demşiler buraya
Normalde bu konuyu açmayacaktım fakat dün Megatron isimli üyenin bir konu açtığını ve o konununda kapatıldığını gördüm. Biliyorum bu konuyuda kapatacaklardır ama yinede açmak istedim. Bizde biliyoruz destek sistemini kullanmayı, buraya bu konuları açma sebebimiz diğer insanların bilinçlenmesi, bu konular üzerinde tartışmak ve çözüm bulmak. Siz böyle saçma cevaplar verip konuları kapattıkça insanların gözünden düşüyorsunuz. Birçoğunuz lonca imzası olarak haksızlığa boyun eğme, şöyle yapma böyle yapma tarzında cümleler yapıyorsunuz fakat normal oyuncuların ne olursa olsun ağzını açmamasını istiyorsunuz. En güldüğüm olaylardan biride Karamelam isimli oyuncunun itemleri geri verilmişti, Türkay ben 1 hafta araştırıp öyle verdim sıkıntı yok demişti. Yöneticilerden biride konuya bizi susturmak için " Hesap güvenliği kullanıcıya aittir, itemler iade edilmez" yazmıştı. Konu açma sebebimiz itemlerin iade edilmiş olması, ortada bir haksızlık olması, konuya yazılan cevaba bakınNeyse fazla uzatmak istemiyorum bu durumlarla ilgili başka bir konu açmayacağım, sadece bu konuya yöneticilerin birinden cevap bekliyorum bakalım ne cevap verecek
![]()
Takım lideri ve Oyunun sahibi Admin dışında bu tip olaylarda item verme yetkisi yada item iade etme yetkisi yok dolayısıyla bizim alt yönetici ve görevlilere vermiş olduğumuz talimat İtem İadesinin yapılmadığı ve Hesap güvenliğinin oyuncuya ait olduğunun söylenmesi.
Forumda sayfalarca konu açabilirsiniz, istediğiniz kadar cevap yazabilirsiniz farkındaysanız Elymetin2 Yetkili üst kadrosundan size cevap veren kimse yok cevap olarak muhattap alındığınız kişiler Moderatör yada Gamemasterlar bu görevliler bizim onlara vermiş olduğumuz talimatları yerine getirir ve konu kapatılmasına sebep olan birşey varsa kapatır, yetkisi olmayan bir adamın size yazabileceği tek şey İtem ve Hesap güvenliği oyuncuya ait olduğudur yada ona verilmiş olan talimat neyse onu yazar.
Gelelim item iadesi mevzusuna, Bu itemleri biz çalmıyoruz, girip hesaplarınızdan biz almıyoruz siz kendiniz hesap paylaşımı yada vs atıcam verirmisin ayağına adamlara itemleri veriyorsunuz böyle bir durumda oturup bizim ilgilenmemizi item iadesi yapmamızı bekleyemezsiniz.
İtem ve Hesap güvenliği oyuncuya aittir item iadesi yapılmaz şeklinde sizlere bildirilen durum aslında oyuncuların kendi itemlerinin sorumluğunu alması ve itemlerini koruması günlük ortalama 5 bin kişinin giriş çıktığı bir oyunda tek tek kim soyuluyor kim itemini çaldırıyor takip etmemiz zor herkes kendi itemlerini yada hesaplarını korursa bize gerek duyulmuyor.
Ortada haksızlık olduğunu düşünüyorsanız buyrun oturun ve düşünmeye devam edin. Bu item çalınma olaylarını bitirmek istiyorsanız önce kendinizi düzeltin sonra bizden yardım isteyin çünkü item çalıp banlanan kişi sazan olarak oltasına düşürdüğü adamı 2 ay sonra başka bir isimle yine soyuyor bu bizim problemimizmi? sizin probleminizmi? bunu anlayın sonra yine tartışırız.
Son düzenleme:
Takım lideri ve Oyunun sahibi Admin dışında bu tip olaylarda item verme yetkisi yada item iade etme yetkisi yok dolayısıyla bizim alt yönetici ve görevlilere vermiş olduğumuz talimat İtem İadesinin yapılmadığı ve Hesap güvenliğinin oyuncuya ait olduğunun söylenmesi.
Forumda sayfalarca konu açabilirsiniz, istediğiniz kadar cevap yazabilirsiniz farkındaysanız Elymetin2 Yetkili üst kadrosundan size cevap veren kimse yok cevap olarak muhattap alındığınız kişiler Moderatör yada Gamemasterlar bu görevliler bizim onlara vermiş olduğumuz talimatları yerine getirir ve konu kapatılmasına sebep olan birşey varsa kapatır, yetkisi olmayan bir adamın size yazabileceği tek şey İtem ve Hesap güvenliği oyuncuya ait olduğudur yada ona verilmiş olan talimat neyse onu yazar.
Gelelim item iadesi mevzusuna, Bu itemleri biz çalmıyoruz, girip hesaplarınızdan biz almıyoruz siz kendiniz hesap paylaşımı yada vs atıcam verirmisin ayağına adamlara itemleri veriyorsunuz böyle bir durumda oturup bizim ilgilenmemizi item iadesi yapmamızı bekleyemezsiniz.
İtem ve Hesap güvenliği oyuncuya aittir item iadesi yapılmaz şeklinde sizlere bildirilen durum aslında oyuncuların kendi itemlerinin sorumluğunu alması ve itemlerini koruması günlük ortalama 5 bin kişinin giriş çıktığı bir oyunda tek tek kim soyuluyor kim itemini çaldırıyor takip etmemiz zor herkes kendi itemlerini yada hesaplarını korursa bize gerek duyulmuyor.
Ortada haksızlık olduğunu düşünüyorsanız buyrun oturun ve düşünmeye devam edin. Bu item çalınma olaylarını bitirmek istiyorsanız önce kendinizi düzeltin sonra bizden yardım isteyin çünkü item çalıp banlanan kişi sazan olarak oltasına düşürdüğü adamı 2 ay sonra başka bir isimle yine soyuyor bu bizim problemimizmi? sizin probleminizmi? bunu anlayın sonra yine tartışırız.
Umarım anlamışlardır .- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 782
