OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

2 gündür xtrap hatası alıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan recet001
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 329

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

iki gündür farklı bir xtrap hatası alıyorum.Forumda konu olan herşeyi denedim ama sonuç alamadım.yeniden kurulumda yaptıysam aynı hatayı alıyorum.Sistem Win xp ne yapmam gerekir ?

 
X-trap muhtemelen arkaplanda ki bir dosyayı hack olarak algılıyor ya da oyunun içerisine bir dpsya attıysan oyun dosyalarını bozmuşsın o yüzden oyunu açmanı engelliyor. Şunu dene arkaplanda çalışan gerekirsiz tüm programları kapat görev yöneticisinden öyle girmeyi dene. Olmazsa oyunu denetim masasından kaldır ve en güncel sürümünü tekrardan yükle. Yine olmazsa ben senin yerine ingilizce bir ticket atayım z8games'e yöneticilerin cevabını sana ileteyim :)
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst