mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2 Sunucu Alacaklar Dikkat

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SogukPara
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 520

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Sayın turkmmo üyeleri sizin için bu konuyu hazırlamaya karar verdim
Hepinizin bildigi gibi metin2 oynayan herkes kendi pvpsini kurma hayali kurar.Bende bu konuyu pvp kuracak kişiler icin özel olarak hazırladım.Sunucu alırken sizin dikkat etmeniz gereken bir kac altın kuraldan bahsedeceğim.
1: Direk sunucu alıp baslamayın ilk önce hamachi ile kendi pvpnizi kurun.Orda teknik bilginizi oturtun.Forumda Hamachi kurulumuyla ilgili Bircok konu var onları inceleyin
2:Teknik bilginizin tam oldugunu düşünüyorsanız alacagınız sunucunun özelliklerini kafanızda oturdun
3:Sunucunun özelliklerini oturttuktan sonra firmaları inceleyin.Uygun fiyat veren firmalarla iletişime geçin.
4:Forumda sikayetler bölümünü inceleyin.Eğer şikayet konusu az veya teslimat gecikmesi gibi problemlerle konu acılmıssa
fazla kafanıza takmayın.Yanlız teknik sorundan dolayı bir konu varsa ve kanıtlanmıs biçimdeyse önce firmaya sorun devam ediyormu sorun diye eger devam ediyorsa almanızı önermem
5:En Önemli kurala geciyorum sayın turkmmo üyeleri metin2 sunucu emek ister eger zaman sıkıntınız varsa kurmanızı pek önermem.
6:Bildiginiz üzere artık heryer sunucu doldu.Bu Sebebten ötürü user cekmek zor eger user cekmekte sorun yasayacaksanız kurmanızı önermem
7:Yasınız Küçükse Ailenizin Haberi Olmadan Almanızı Önermem eger bir sorun olursa adli yoldan Şikayet hakkınız sıfıra iner
Konu Tamamıyla Bana Aittir
 
Son düzenleme:
saçma sapan bir konu. kapatılsın ya
Konunun kapatıp kapatılamacagı hakkında konusmanın size düşecegini sanmıyorum forumda bu tür problemler yasayanlar cok oldugundan dolayı böyle bir konu acmayı düsündüm
isterseniz bir şikayet bölümünü acın ve ne sebebten sikayet konusu acıldıgına bakın
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst