HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Güzel savaştı 2 tarafada tebrikler.
Videonun üst tarafınan 720 Quality secerseniz daha iyi bi kalitede izliye bilirsiniz.
Ayrıca Mozilla Firefox'tan da iyi bi kalitede izliyebilirsiniz.
İyi seyirler.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Videonun üst tarafınan 720 Quality secerseniz daha iyi bi kalitede izliye bilirsiniz.
Ayrıca Mozilla Firefox'tan da iyi bi kalitede izliyebilirsiniz.
İyi seyirler.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
rekabeti lafda değilde savas alanında yapanlara tebrıkler atak savaşcıların kaçan oyuncuların olmadıgı bı savasda neyin ne oldugu ortada yınede herkeze teşekkurler
bu arada Whisky adlı kişi savaşdan once sadece skora bakın demişti şimdi skora bakıyorum da aklıma şu sozler gelıyo fazla atar .... batar
Bir savaş 100-39 bitiyorsa kimse rekabetten bahsetmesin..
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.[/URL]
Süprizimi beğendiniz mi ? Whisky selamlar :m08:
AynenBir savaş 100-39 bitiyorsa kimse rekabetten bahsetmesin..
rekabeti lafda değilde savas alanında yapanlara tebrıkler atak savaşcıların kaçan oyuncuların olmadıgı bı savasda neyin ne oldugu ortada yınede herkeze teşekkurler
bu arada Whisky adlı kişi savaşdan once sadece skora bakın demişti şimdi skora bakıyorum da aklıma şu sozler gelıyo fazla atar .... batar
bu arada Whisky adlı kişi savaşdan once sadece skora bakın demişti şimdi skora bakıyorum da aklıma şu sozler gelıyo fazla atar .... batar

