HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar.
[bilişimin verdigi sitenin ftp bilgileirni bilmiyorum]
ben bir bilişimden pwp server aldım bana http://www.m2-tornado.oyundevrani.com diye bir site verdiler ve ben burdan packı sorunsuz indiripoyuna girip yapabiliyorum.
[daha sonradan aldıgım sitenin ftp bilgilerini biliyorum]
daha sonra ben başka bir yerdenhttp://www.tornado-2.tkdiye bir site aldım ve buna metin2 panelimi attım
daha sonra bilişimiin bana verdigi http://www.m2-tornado.oyundevrani.comsitesindeki packımı bilgisayarıma indirip hiç ellemeden dosya.co diye bi upload
sitesinden packı upload ettim
daha sonra upload ettigim linki http://www.tornado-2.tkadlı siteme koydum fakat ! ! ! yeni sitemden packı indirenler oyuna giremiyor ?
oyuna girerken herhangi bir hata felanda vermiyor sadece öle kalıyor acılmıyor . bunu nası cözerim yardım edermisiniz.
BU ARADA DAHA SONRADAN ALDIGIMhttp://www.tornado-2.tkdiye siteme packı filezilladan atmadım ?
atmam lazımmı bilmiyorum eger atmam lazımsa nereye atıcam lütfen bi yardım edin
eğer bana gercekten yardım edebilicek varsa
Face : https://www.facebook.com/pages/Tornado-2/508395662602897?ref=hl
adresine girip mesaj atmanız yeterli
veya bana forumdan yarım edin aşağıya yorumlarınızı bekliyorum lütfenn
kac gündür serverime kimse giremiyor bu pack yüzünden.
[bilişimin verdigi sitenin ftp bilgileirni bilmiyorum]
ben bir bilişimden pwp server aldım bana http://www.m2-tornado.oyundevrani.com diye bir site verdiler ve ben burdan packı sorunsuz indiripoyuna girip yapabiliyorum.
[daha sonradan aldıgım sitenin ftp bilgilerini biliyorum]
daha sonra ben başka bir yerdenhttp://www.tornado-2.tkdiye bir site aldım ve buna metin2 panelimi attım
daha sonra bilişimiin bana verdigi http://www.m2-tornado.oyundevrani.comsitesindeki packımı bilgisayarıma indirip hiç ellemeden dosya.co diye bi upload
sitesinden packı upload ettim
daha sonra upload ettigim linki http://www.tornado-2.tkadlı siteme koydum fakat ! ! ! yeni sitemden packı indirenler oyuna giremiyor ?
oyuna girerken herhangi bir hata felanda vermiyor sadece öle kalıyor acılmıyor . bunu nası cözerim yardım edermisiniz.
BU ARADA DAHA SONRADAN ALDIGIMhttp://www.tornado-2.tkdiye siteme packı filezilladan atmadım ?
atmam lazımmı bilmiyorum eger atmam lazımsa nereye atıcam lütfen bi yardım edin
eğer bana gercekten yardım edebilicek varsa
Face : https://www.facebook.com/pages/Tornado-2/508395662602897?ref=hl
adresine girip mesaj atmanız yeterli
veya bana forumdan yarım edin aşağıya yorumlarınızı bekliyorum lütfenn
kac gündür serverime kimse giremiyor bu pack yüzünden.
Son düzenleme:

inş tahmin ettigim gibidir