HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=2]Başkan Fikret Orman'ın 'Köprüleri attık' dediği Portekizli'nin takımdaki son durumu merak konusu oldu. Kara Kartal'da geleceği tartışılan Fernandes'in, yeni sözleşme için açık kapı bırakması kafaları karıştırdı.[/h]
Kara Kartalda bu sezon ortaya koyduğu futboldan çok karıştığı saha dışı olaylarla dikkatleri çeken Manuel Fernandes, uzun süren suskunluğunu ülkesindeki bir basın kuruluşununa bozarak gündem yarattı. Siyah-Beyazlı yönetimin yıllık 2.5 milyon Euro (7 milyon 400 bin TL) ve maç başı da 25 bin Euroluk (74 bin TL) sözleşme yenileme teklifini kabul etmeyerek ek olarak 2.5 milyon Euroluk imza parası talep eden ve köprülerin atılmasına neden olan Portekizli futbolcu, önceki gün yaptığı açıklamayla Beşiktaşta kalabileceğinin sinyallerini vermişti. Sezon başındaki tavırlarının aksine daha ılımlı konuşarak, Geleceğimle ilgili henüz bir karara varmadım. Dört yıldır Beşiktaştayım ve bana burada saygı duyuluyor. Takımımla sözleşme uzatma konusu hâlâ masada ifadelerini kullanan deneyimli orta alan oyuncusunun bu çıkışı, camiada kafaları karıştırdı. Başkan Fikret Ormanın, Almeidanın takımda kalmasını istiyorum ama Fernandes için böyle bir düşüncem yok açıklamasıyla köprüleri attığı Fernandesle ilgili olarak teknik heyete sezon sonuna kadar oynatılmaması talimatını veren Beşiktaş yönetiminin, Fernandesin bu çıkışının ardından kararında değişikliğe gidip gitmeyeceği merak konusu oldu.
İdmanda yer almadı
Siyah-Beyazlılarda son dönemde sakatlığı nedeniyle formasından uzak kalan Manuel Fernandes, takımının dünkü idmanında yer almadı. Deneyimli futbolcunun pazar günü oynanacak Akhisar maçına yetişebilmesinin mümkün görülmediği bildirildi.
Yazarlarımız Fernandesin açıklamalarını yorumladı
Satmayıp çürüttüler
Sezon başında 8.5-10 milyon Euro civarında bir bonservis ile satılabilecek Fernandes taraftar baskısı kaygısıyla takımda tutuldu. Oysa oyuncunun takıma katkısının sınırlı olduğu gün gibi ortadaydı. Bu da Beşiktaşta işlerin doğru planlanmadığının kanıtlarından biri, kurguda bir hata olduğu açık. Piyasa değerini bulmuş hatta üzerine çıkmış bir oyuncu hangi takımda olursa olsun satışa konur ve yeri potansiyel oyuncularla doldurulur. Gelinen noktada, Fernandes elbette bu durumu lehine çevirmek için minik oyunlar yapacaktır. Ancak ben bu haliyle takımda kalmasının hem zor hem de gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Cem Dizdar
Özel uçakla yollayın
Borçları dağ gibi; stadı yok, en büyük gücünden, taraftarından yoksun yani... Fikret Orman sağına dönüyor sorun, soluna dönüyor sorun. Buna rağmen bir mucizeye imza atmak üzereler... Yüzde 100 Beşiktaş sermayesiyle bitiriliyor stat... Borçlar yavaş yavaş da olsa azalıyor. Stat ile birlikte yıllık 50 milyon Dolar girecek ekstradan kasaya... Takımın başında Halk Adamı Bilic... Sahanın içinde Halkın Çocukları; Necip, Veli, Gökhan, Ersan ve sayın kalanları işte... Biri hariç! Manuel Fernandes... Bu şartlarda, bir sorunla daha uğraşmamalı Beşiktaş... Ümraniyedeki performansı, Etilerdeki performansından düşük olan bir adamın; Halkın Takımı Beşiktaşta da yeri yok. Bir an önce gönderilmeli... Hem Beşiktaşı hem de Oğuzhan ve diğer gençleri kurtarmak için...
Zafer Büyükavcı
Bunu hep yapıyor
Fernandesin karakterini öğrenmeyen kalmadı. Portekizli oyuncu, iyi ve güçlü olduğu dönemde istediği gibi at koşturuyor.. Yönetime, teknik ekibe, takım arkadaşlarına ve taraftara rest çekebiliyor. Durum tam terse döndüğünde ise, son derece uysallaşıyor! Transferde de öyle oldu. Yönetim, 2.5 milyon Euro garanti ve maç başı da 25 bin Euro önerdi. Fernandes 2.5 milyon Euro da imza parası alması durumunda imza atacağını söyledi. Pazarlıklarda geri adım atmadı. Kulüp beklemeye geçti. O da, içeride Fenerbahçe, dışarıda ise birçok takım ile görüştü. Ancak istediği rakamları ya bulamadı ya da istediği ülkeye kapak atamadı! Başkan Fikret Orman bizzat rest çekince, yeniden uysallaştı!.. Artık Fernandes kimseye inandırıcı gelmiyor. Bu saatten sonra üstüne para da verse, Beşiktaşta kalacağını sanmıyorum. Son çırpınışlara takılan Portekizli, artık ayrılacağı günü bekliyor.
Orhan Yıldırım
Kara Kartalda bu sezon ortaya koyduğu futboldan çok karıştığı saha dışı olaylarla dikkatleri çeken Manuel Fernandes, uzun süren suskunluğunu ülkesindeki bir basın kuruluşununa bozarak gündem yarattı. Siyah-Beyazlı yönetimin yıllık 2.5 milyon Euro (7 milyon 400 bin TL) ve maç başı da 25 bin Euroluk (74 bin TL) sözleşme yenileme teklifini kabul etmeyerek ek olarak 2.5 milyon Euroluk imza parası talep eden ve köprülerin atılmasına neden olan Portekizli futbolcu, önceki gün yaptığı açıklamayla Beşiktaşta kalabileceğinin sinyallerini vermişti. Sezon başındaki tavırlarının aksine daha ılımlı konuşarak, Geleceğimle ilgili henüz bir karara varmadım. Dört yıldır Beşiktaştayım ve bana burada saygı duyuluyor. Takımımla sözleşme uzatma konusu hâlâ masada ifadelerini kullanan deneyimli orta alan oyuncusunun bu çıkışı, camiada kafaları karıştırdı. Başkan Fikret Ormanın, Almeidanın takımda kalmasını istiyorum ama Fernandes için böyle bir düşüncem yok açıklamasıyla köprüleri attığı Fernandesle ilgili olarak teknik heyete sezon sonuna kadar oynatılmaması talimatını veren Beşiktaş yönetiminin, Fernandesin bu çıkışının ardından kararında değişikliğe gidip gitmeyeceği merak konusu oldu.
İdmanda yer almadı
Siyah-Beyazlılarda son dönemde sakatlığı nedeniyle formasından uzak kalan Manuel Fernandes, takımının dünkü idmanında yer almadı. Deneyimli futbolcunun pazar günü oynanacak Akhisar maçına yetişebilmesinin mümkün görülmediği bildirildi.
Yazarlarımız Fernandesin açıklamalarını yorumladı
Satmayıp çürüttüler
Sezon başında 8.5-10 milyon Euro civarında bir bonservis ile satılabilecek Fernandes taraftar baskısı kaygısıyla takımda tutuldu. Oysa oyuncunun takıma katkısının sınırlı olduğu gün gibi ortadaydı. Bu da Beşiktaşta işlerin doğru planlanmadığının kanıtlarından biri, kurguda bir hata olduğu açık. Piyasa değerini bulmuş hatta üzerine çıkmış bir oyuncu hangi takımda olursa olsun satışa konur ve yeri potansiyel oyuncularla doldurulur. Gelinen noktada, Fernandes elbette bu durumu lehine çevirmek için minik oyunlar yapacaktır. Ancak ben bu haliyle takımda kalmasının hem zor hem de gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Cem Dizdar
Özel uçakla yollayın
Borçları dağ gibi; stadı yok, en büyük gücünden, taraftarından yoksun yani... Fikret Orman sağına dönüyor sorun, soluna dönüyor sorun. Buna rağmen bir mucizeye imza atmak üzereler... Yüzde 100 Beşiktaş sermayesiyle bitiriliyor stat... Borçlar yavaş yavaş da olsa azalıyor. Stat ile birlikte yıllık 50 milyon Dolar girecek ekstradan kasaya... Takımın başında Halk Adamı Bilic... Sahanın içinde Halkın Çocukları; Necip, Veli, Gökhan, Ersan ve sayın kalanları işte... Biri hariç! Manuel Fernandes... Bu şartlarda, bir sorunla daha uğraşmamalı Beşiktaş... Ümraniyedeki performansı, Etilerdeki performansından düşük olan bir adamın; Halkın Takımı Beşiktaşta da yeri yok. Bir an önce gönderilmeli... Hem Beşiktaşı hem de Oğuzhan ve diğer gençleri kurtarmak için...
Zafer Büyükavcı
Bunu hep yapıyor
Fernandesin karakterini öğrenmeyen kalmadı. Portekizli oyuncu, iyi ve güçlü olduğu dönemde istediği gibi at koşturuyor.. Yönetime, teknik ekibe, takım arkadaşlarına ve taraftara rest çekebiliyor. Durum tam terse döndüğünde ise, son derece uysallaşıyor! Transferde de öyle oldu. Yönetim, 2.5 milyon Euro garanti ve maç başı da 25 bin Euro önerdi. Fernandes 2.5 milyon Euro da imza parası alması durumunda imza atacağını söyledi. Pazarlıklarda geri adım atmadı. Kulüp beklemeye geçti. O da, içeride Fenerbahçe, dışarıda ise birçok takım ile görüştü. Ancak istediği rakamları ya bulamadı ya da istediği ülkeye kapak atamadı! Başkan Fikret Orman bizzat rest çekince, yeniden uysallaştı!.. Artık Fernandes kimseye inandırıcı gelmiyor. Bu saatten sonra üstüne para da verse, Beşiktaşta kalacağını sanmıyorum. Son çırpınışlara takılan Portekizli, artık ayrılacağı günü bekliyor.
Orhan Yıldırım
