HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyuna başlamadan evvel bize tamamen TR tarzı bir server olacağı söylenmişti.Şu anda eser yok ! gerçektende büyük ayıp ettiniz emeklerimize sahip çıkmadınız.!.Oyunun şimdi eski haline dönmesini beklemiyorum.Çocuk oyuncağımı bu ? sürekli değiştirip eski haline getiresiniz.Bari bi anket yapsaydınız sonuçta serveri adminler değil bizler oynuyoruz.Şu anda serveri bıraktım birdahada elymt2 serveri ağzıma almayacağım.İlerde ely5 açarsınız %100 TR tarzı olur 1 ay sonra ely3 gibi yaparsınız !.Artık güvenim kalmadı...Konumun kapatılacağını bildiğim halde bunları buraya yazıyorum...2 3 Gün sonra zaten ely4 diye birşey kalmıyacak
.Bu konuyu buraya açma sebebim sadece shorty veya adminlerden neden böyle birşey yaptığınızın yanıtını istiyorum.Herkes biliyorki önceki files daha iyi ve oynanılabilirdi.
İyi forumlar...
.Bu konuyu buraya açma sebebim sadece shorty veya adminlerden neden böyle birşey yaptığınızın yanıtını istiyorum.Herkes biliyorki önceki files daha iyi ve oynanılabilirdi.İyi forumlar...

Bu konu hakkında epey bi Konu açıldı dosdum bırakdıysan güle güle. Yapacak birşey yok bizimde emeklerimiz boşa gitti yapacak birşey yok elden birşey gelmez. 
Reel de başarılar.
MikoBey

Reel de başarılar.
MikoBey
Bu konu hakkında epey bi Konu açıldı dosdum bırakdıysan güle güle. Yapacak birşey yok bizimde emeklerimiz boşa gitti yapacak birşey yok elden birşey gelmez.
Reel de başarılar.
MikoBey
Tamam hadi muharabe dönüşmez anlarımda sürgünden düşen itemler tek yarılı olucak önceden çift yarılı yapanlar ne olucak ?

Sözde oyuncular ne isterse Yöneticiler onu yapıcaktı ama yapmadılar,sormadılar bile.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 70
- Görüntüleme
- 19K
