HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ely4 son gelen güncellemeyle birlikte ely3 ten pek bşr farkı kalmadı.sadece 6.7 efsun yok budur farkı
biz burayı emek server olarak başladık.ely4 eskisi gibi istiyoruz.
Shorty

biz burayı emek server olarak başladık.ely4 eskisi gibi istiyoruz.
Shorty
Aga sonuna kadar haklısın. serverin bu duruma düşmesi ilk defa emek server açmalarıdır. tamamen tecrübesizlikten kaynaklanıyor. ely4 açıldığında 2 hafta kesintisiz oynadım kasılırken güzeldi ama sonra vs atmaya başlayınca bütün orantısızlıkları gördüm kostum falan saymıyorum. o yüzden ely3'e geri döndüm arada hala girip bakıyorum ama hala aynı bu server böyle gider düzelir mi bilmem ama yanlış ilk başta yapıldı ve düzeltilmedi.
Emekı sw anlayışında bir yenilik oldu
aynen=) yazık ettiler
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 14
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
