mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Metin2 Game Hosting Arıyorum.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan guardman06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 517

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Skype : RoketSunucu

İstediğiniz özellikleri karşlıyoruz ister skype adresimizi ekleyin ister sitemizden ticket atın ister telefonla arayın :)

www.roketsunucu.web.tr

0539 834 70 27
 
Öncellikle Merhabalar ;

- Fileslerin Sağlam Olmasını İstiyorum.

- Sunucularda Lag Vesayre Gibi Durumlar İstemiyorum.

- Sunucularda Hat Kesintisi Gibi Durumlar İstemiyorum.

- %100 Destek Sağlıyabilen ( Oyun İçi Destek Değil ) .

- Oyundan Atma Sorunları Gibi Sorunlarda Olmasını İstemiyorum.

- Bütçemiz Belli Skypeden Ekleyin Görüşelim.

- Tavsiye Edebilirsiniz Arkadaşlar.

Saygılarımla İyi Forumlar Dilerim Herkese
.


Skype ; weblidertr eklerseniz görüşelim.
 
guardman06 webliderden sakın alayım deme webbayimdir kendileri yine milleti dolandırmaya geldiler bizi dolandırdılar webbayim den aldım bende sunuuclarda erişim kapandı bu weblideri açtılar hemen. turkmmodan rankı alınınca sunucuları kapatırlar sakın alma
 
guardman06 webliderden sakın alayım deme webbayimdir kendileri yine milleti dolandırmaya geldiler bizi dolandırdılar webbayim den aldım bende sunuuclarda erişim kapandı bu weblideri açtılar hemen. turkmmodan rankı alınınca sunucuları kapatırlar sakın alma

Bilgi İçin Tesekkür Ederim. Ancak Firmayı Kötülemeye Gerek Yok Özel Mesaj Olarakda Atabilirdin Bu Msjı :)

İyi Forumlar.
 
Bilgi İçin Tesekkür Ederim. Ancak Firmayı Kötülemeye Gerek Yok Özel Mesaj Olarakda Atabilirdin Bu Msjı :)

İyi Forumlar.
ben senin için dedim yoksa git nerden alıyosan al banane webbayim den 13 gün kala sv mi kapattılar baktıkki burada cıktı :) neyse kg hereks mağdur oluyor millet bu msjı görsün almasın diye yapıyoruz sen çok meraklıysan git al kardeşim banane.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst