HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
başlıkdada belirttiğim gibi ban yedim
Şikayet Fonksiyonu Kapatmak
Üzgünüz ancak bir bildirim ancak şu durumlarda yapılabilir:
1.) Cevap aldıysanız
2.) 2 gün süresince cevap alınmadıysa
Cevap gelmemesi durumunda bu özellik 2014-03-03 17:20:05 itibaren kullanılabilir.
Cevap sahibi: 2014-03-01 17:20:01
Bildiriminiz otomatik olarak bir üst seviyeye gönderildi.
bana böyle bir şey geldi sizce açılabiirmi?
Şikayet Fonksiyonu Kapatmak
Üzgünüz ancak bir bildirim ancak şu durumlarda yapılabilir:
1.) Cevap aldıysanız
2.) 2 gün süresince cevap alınmadıysa
Cevap gelmemesi durumunda bu özellik 2014-03-03 17:20:05 itibaren kullanılabilir.
Cevap sahibi: 2014-03-01 17:20:01
Bildiriminiz otomatik olarak bir üst seviyeye gönderildi.
bana böyle bir şey geldi sizce açılabiirmi?
Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden
2037'de açılacak
sabırla bekliyorum 
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar

Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden
2037'de açılacak
sabırla bekliyorum 
Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden2037'de açılacak
sabırla bekliyorum
![]()
çok geçmiş olsun daha çok beklersin

Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden2037'de açılacak
sabırla bekliyorum
![]()
çok geçiş olsu daha çok beklersin

başlıkdada belirttiğim gibi ban yedim
Şikayet Fonksiyonu Kapatmak
Üzgünüz ancak bir bildirim ancak şu durumlarda yapılabilir:
1.) Cevap aldıysanız
2.) 2 gün süresince cevap alınmadıysa
Cevap gelmemesi durumunda bu özellik 2014-03-03 17:20:05 itibaren kullanılabilir.
Cevap sahibi: 2014-03-01 17:20:01
Bildiriminiz otomatik olarak bir üst seviyeye gönderildi.
bana böyle bir şey geldi sizce açılabiirmi?
kardeş kayıt olurken e postana aktive etme gelmşti hesabını aktive ete bir daha tıkla banın açılır.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 73
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 67
