mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Metin2 ban yedim bi bakın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan crabysemih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 932

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

başlıkdada belirttiğim gibi ban yedim



Şikayet Fonksiyonu Kapatmak

Üzgünüz ancak bir bildirim ancak şu durumlarda yapılabilir:
1.) Cevap aldıysanız
2.) 2 gün süresince cevap alınmadıysa

Cevap gelmemesi durumunda bu özellik 2014-03-03 17:20:05 itibaren kullanılabilir.


Cevap sahibi: 2014-03-01 17:20:01

Bildiriminiz otomatik olarak bir üst seviyeye gönderildi.





bana böyle bir şey geldi sizce açılabiirmi?
 
Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar :)
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden :) 2037'de açılacak :D sabırla bekliyorum :D
 
Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar :)
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden :) 2037'de açılacak :D sabırla bekliyorum :D

çok geçmiş olsun daha çok beklersin :D
 
Bu bildirim açmak ile ilgili bir konu..
Banının açılması hangi mevzudan yedigine bakar..
Hile mi ? Küfür mü ? Aile Degerlerine hakaret mi ? vs. vs.
Hesabının msn'sine ban yedigine dair ileti gelecek..Orada ne kadar süre yedigin yazar :)
Ben 5 Yıl önce bir ban yemiştim hileden :) 2037'de açılacak :D sabırla bekliyorum :D

çok geçiş olsu daha çok beklersin :D
 
başlıkdada belirttiğim gibi ban yedim



Şikayet Fonksiyonu Kapatmak

Üzgünüz ancak bir bildirim ancak şu durumlarda yapılabilir:
1.) Cevap aldıysanız
2.) 2 gün süresince cevap alınmadıysa

Cevap gelmemesi durumunda bu özellik 2014-03-03 17:20:05 itibaren kullanılabilir.


Cevap sahibi: 2014-03-01 17:20:01

Bildiriminiz otomatik olarak bir üst seviyeye gönderildi.





bana böyle bir şey geldi sizce açılabiirmi?

kardeş kayıt olurken e postana aktive etme gelmşti hesabını aktive ete bir daha tıkla banın açılır.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst