mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

çar takas sistemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan organik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 219

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bildiğimiz gibi kraliyetler pazara konmuyor ve hesap satın alınıyor.fakat alınırken bir sürü kandırılma gibi olaylar oluyor kandırılan adamın kayda değer bir zararı oluyor. Bu yüzden destek sistemi olabilir yada başka biryerde bir sistem kurulup çarları tks etmenin kolay yolu bulunmalı bence.


Mesela kro satacak biri ve alacak biri desteğe başvurabilir.satacak olan sadece kroyu çarda bırakır diğeride parayı veya anlaşılan itemi çarda bırakır ,anlaşmalarının şartlarını gmlere bildirirler ve gm de kontrol ettikten sonra sistem otomatik olarak msn ve hesapların ıd lerini karşılıklı olarak verirkullanıcılara ve şifreleride rastgele olarak iletir.daha sonra ticareti yapanlar istediği gibi şifreyi değiştirebilir

hem böylelikle kristal ticaretleride kolaylıkla yapılabilir yada başka itemler.


şimdiden söyleyiyim lütfen kimse yok şu yönünden dolayı yok bu yönünden dolayı bu sistem olmaz gibi yorumlar yapmasın ben sadece öneri sundum tabiki eksiklikleri geliştirilmesi gereken yerleri olacaktır.sadece oyunun daha güzel hale bürünmesi için böyle bir şey olabilir diye sundum bu öneriyi
 
Bildiğimiz gibi kraliyetler pazara konmuyor ve hesap satın alınıyor.fakat alınırken bir sürü kandırılma gibi olaylar oluyor kandırılan adamın kayda değer bir zararı oluyor. Bu yüzden destek sistemi olabilir yada başka biryerde bir sistem kurulup çarları tks etmenin kolay yolu bulunmalı bence.


Mesela kro satacak biri ve alacak biri desteğe başvurabilir.satacak olan sadece kroyu çarda bırakır diğeride parayı veya anlaşılan itemi çarda bırakır ,anlaşmalarının şartlarını gmlere bildirirler ve gm de kontrol ettikten sonra sistem otomatik olarak msn ve hesapların ıd lerini karşılıklı olarak verirkullanıcılara ve şifreleride rastgele olarak iletir.daha sonra ticareti yapanlar istediği gibi şifreyi değiştirebilir

hem böylelikle kristal ticaretleride kolaylıkla yapılabilir yada başka itemler.


şimdiden söyleyiyim lütfen kimse yok şu yönünden dolayı yok bu yönünden dolayı bu sistem olmaz gibi yorumlar yapmasın ben sadece öneri sundum tabiki eksiklikleri geliştirilmesi gereken yerleri olacaktır.sadece oyunun daha güzel hale bürünmesi için böyle bir şey olabilir diye sundum bu öneriyi

Kardesim iyi düsümüssün fakat Gm eler ticarete mudahale edemiyorlar, olusan sıkıntıda sartları ve haddini asanlar oluyor. Bu konuda gm ler pek yararı olmaz. Fakat b kraliyet ticarete konulabilir önerin iyi.
 
kraliyetler hiç bir şekilde ticarette konulmamalı konulursa zaten uçuk fiyatlardan gidecek. Ben eski oyuncuyum oyunu bırakan veya hesabı çalının bir sürü kişi tanıyorum o hesaplarda sadece kraliyet var kraliyetler ticarete konulduğunda bunları piyasaya sürecek adamlarda var.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst