HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
S.a arkadaşlar ben metin2tr'den bir kişi gördüm oyunda işte arkadaş olduk. Sonra ben buna para karşılığı kasar mısın dedim oda tamam dedi normalde 300m anlaştık, ben buna 800m yakın para verdim bk verdim 55'li 4 tane ruh taşı filan arkadaşlık ya niyet. İste aramız iyiydi bugün konuştuk güldük sonra dedim ben böyle girip çıktığım için senin pc'de 2 metin aç benim şifreyi sana vereyim sen kas diye verdim. Şimdi gireyim dedim öylesine charda işe yarayan itemleri soymuş
Üzüldüm biraz aslında o kadar gül konuş sonra sen gel benim sana iyi niyetimi suistimal et
Paradan değilde arkadaşlıktan kaybettim. İnsan nasıl bu kadar ikiyüzlü olur ya hani charın içindekilerde öyle pahalı itemler değil belki ejderha tanrı kutsamaları para eder.
Resimleri koyma amaçım şikayet değil zaten kanıtım yok, sadece bu kişiye fazla güvenmeyin arkadaşlar. Oyunda 2 charı var biri SAYGILI ( Savaşçı / yedek ) Diğeri WishkY ( Erkek Ninja / asıl char ) Elinde beta silah var. Kolay gelsin
Üzüldüm biraz aslında o kadar gül konuş sonra sen gel benim sana iyi niyetimi suistimal et
Paradan değilde arkadaşlıktan kaybettim. İnsan nasıl bu kadar ikiyüzlü olur ya hani charın içindekilerde öyle pahalı itemler değil belki ejderha tanrı kutsamaları para eder.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Resimleri koyma amaçım şikayet değil zaten kanıtım yok, sadece bu kişiye fazla güvenmeyin arkadaşlar. Oyunda 2 charı var biri SAYGILI ( Savaşçı / yedek ) Diğeri WishkY ( Erkek Ninja / asıl char ) Elinde beta silah var. Kolay gelsin

Son düzenleme:
Geçmiş olsun ama oyunda kimseye güvenme bende ely2 serverinde soyulduktan sonra kimseye güvenip itemimi vermedim şimdi rahatım.
ARKADAŞLIK İTEMLE OLMAZ .
ARKADAŞLIK İTEMLE OLMAZ .
Arkadaşlık itemle olmaz tamamda ben zaten itemle karşılığı arkadaşlık yapmadım ki 5 gündür konuşuyoruz samimiyiz kanka falan neyse benim kaybettiğim 2t ama onu 2günde tamamlarım ama şaşırdım aga
valla şaşırdım kanka manka ayağına yedi la bizi
Neyse arkadaşlar bu adama pek güvenmeyin
ben oyuna geçiyorum kolay gelsin 
valla şaşırdım kanka manka ayağına yedi la bizi
Neyse arkadaşlar bu adama pek güvenmeyin
ben oyuna geçiyorum kolay gelsin 
Geçmiş olsun ama oyunda kimseye güvenme bende ely2 serverinde soyulduktan sonra kimseye güvenip itemimi vermedim şimdi rahatım.
ARKADAŞLIK İTEMLE OLMAZ .
Ely2 de bi aralar NARKOZ(ERKİN)Rüzgarı vardı
ondan zarar gören çok oldu
Oyunda sadece uzun yıldır arkadaş olduğun kişiye güveneceksin.Ve konu sahibi arkadaş,ely4 de kimseye item vermiyecektin.Serverin başlangıcı,en ufak bi item dahi versen alırlar.Sonuçda para eder.Dikkatli ol bundan sonra Geçmiş olsun.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
