HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar sözü hiç uzatmıyacağım bu efsun oranlarından swdeki herkesin rahatsız olduğundan eminim örneğin yang düşürme,exp bonusu max 12 gelmesi.Hp nin max 1.5 k gelmesi gibi.Daha gözümden kaça çok önemli efsunlarda vardır fakat içlerinden en önemlileri belirttim kısacası bütün efsunların gelme olasılığı ve oranlarının ely3 gibi olmasını istiyoruz ( Karakter efsunları hariç ).Sözde server açılmadan önce tamamen tr tipi olacağını söylemiştiniz fakat şu anda onu göremiyoruz.Bunu bi anket sonucuylada kararlaştırabiliriz.Lütfen önerimi dikkate alınız.
Herkese iyi forumlar...
Herkese iyi forumlar...
Merhaba arkadaşlar sözü hiç uzatmıyacağım bu efsun oranlarından swdeki herkesin rahatsız olduğundan eminim örneğin yang düşürme,exp bonusu max 12 gelmesi.Hp nin max 1.5 k gelmesi gibi.Daha gözümden kaça çok önemli efsunlarda vardır fakat içlerinden en önemlileri belirttim kısacası bütün efsunların gelme olasılığı ve oranlarının ely3 gibi olmasını istiyoruz ( Karakter efsunları hariç ).Sözde server açılmadan önce tamamen tr tipi olacağını söylemiştiniz fakat şu anda onu göremiyoruz.Bunu bi anket sonucuylada kararlaştırabiliriz.Lütfen önerimi dikkate alınız.
Herkese iyi forumlar...
katılıyorum arkadasın dediklerine
katılıyorum arkadasın dediklerine
Teşekkür ederim.
yok böyle iyi
Kardeşim yapma gözünü seviyim neresi iyi ? 1 t lik efsun attım kolyeye toplasan 4 5 tane max oranda hp geldi ely3 de daha kolay geliyordu şimdi burada 2 sav + hpli itemler yapmak bile zor olanlar var ama zor işte.
