HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk önce neden bıraktıgımı söylüyeyim , İlk Zamanlar herkez 7x Hack Kullandı ve İtemlerini Dizdi ee şimdi yeni başlıyanlar veya onlar 7x kullanırken izliyenler nasıl toparlıycak adamlar Kırmızı Ejderha'ı kesiyor ve aynı anda buz cadısını kesıyor böyle saçmalık görmedim item kasımı baya zor item düşürme baya zor para kasımı baya zor bütün gün kasıp 1t paramı yapıcaz çok saçma vede olmuyor tabiki.Oyun Emek Değil Emek Hırsızlığına Dayalı Bir Oyun. Ben ve 17 Arkadaşımız Oyunu Bırakıyoruz Team Speak 3 Üzerinden Bağlanıyorduk ve ilk zamanlar baya eğlenceliydi ama şimdi berbat. Neyse Uzun Lafın Kısası Shorty Yaptıgın ve Kurdugun Server BERBAT.!
Beğenebilirsin beğenmiyede bilirsin hocaam ama buraya gelıp böle bir konu acman sacma bence bırakabilirsin tutan yok güle güle der gecer adam sana yalvarıcak hali yok adam serveri sıfırlasa emeği ile yapanlar nolucak onlara ne hesap vericek hilecileri tek tek bulamaz metin2 türkte yeni server acıldıgı zaman adamlar 2 günde 90 lw oldular hileyle ama sıfırladılarmı hayır biraz düşünceli olun adam zaten acıklamayı yaptı sıfırlasam diyor bu oyunda emek veripte item yapanlara nasıl hesap vericem diyor ?
Abicim Başta Yapıcaktı Onların Hepsini , vede oyun ile ilgili sorunumu söylüyorum vede birtek ben bırakmıyorum yanımda 17 kişide bırakıyor ve bu büyük bir çoğunluk tabi sen bunu anlıyamazsın ve anlatıklarımın içinde sende olabilirsin bunun kaanatına varılmıyor ve anlattıklarımdan birtek onu cıkarmışsın yarası olan gocunur ve sanki sana söylenmiş bir söz gibi üstleniyorsun.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 318
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 481
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 555
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 249
