HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1 Hafta önce konu açmıştım şu charım niye banlandı diye pc geçince bildiririm dediniz cevap bekliyorum . Teşekkürler
Charın nick : LeSainTeS Aynı zamanda grup oldugum arkadaşımda banlandı.
Kolay gelsin
Charın nick : LeSainTeS Aynı zamanda grup oldugum arkadaşımda banlandı.
Kolay gelsin
Kusura bakma ne zaman ban yemiştiniz tam tarihi hatırlıyor musun şuan panele ely4 eklenmediği için sebebi öğrenemiyorum.Kayıt tuttuğum konuya bakıcam.
23 Ocak ta açıldı ben tahminen 28-29 Ocak da yedim öyle hatırlıyorum. Önemli değil yoğunsunuz özel mesajda attım bu arada diğer konu için . Teşekkür ederim 

23 Ocak ta açıldı ben tahminen 28-29 Ocak da yedim öyle hatırlıyorum. Önemli değil yoğunsunuz özel mesajda attım bu arada diğer konu için . Teşekkür ederim![]()
Konudan bir şey çıkmadı panele de ban sebebi ely4 için eklenmemiş.Büyük ihtimal @Shorty; banlanmıştır ona ulaşınız.
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 356
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
