Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Lonca Sorunları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 503978521
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 270

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1- Bugün farkettim bunu lonca savaşı izlemeye girdim adamlar girdi sadece 1 taraf girdi neyse 2 dakika bekledim ötekiler girmediği halde lonca savası berabere bitti.
2- Lonca savası izleyebiliyorsun ama izlemeyi bitiremiyorsun çıkmak zorundasın oyundan ancak öyle bitirebiliyorsun.
3- Lonca binaları kurmak çok pahalı 700m nedir türkte 70m ( en fazla ).

Birde yeni konu açmak yerine buraya ekleyeyim. Kule sorunlu çok lag var. Mavi ch1'de normal yürüyebiliyorsun donmadan ama kuleye igrince ben yürüyemiyorum donuyor girdim kata dondu işte bir baktım 2. kattayım çıktığım gibi attı zatende.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bana katılan kimse mi yok açtım fraps normalde 35-26 olan fps sürgünde 45-35 oluyor - Kulede ise slotlar olunca 8-9 slotları temizleyince 16-18 tek bende bu sorun yok
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst