HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok merak ediyorum bu Max. Hp 1500 Yaparken neyin kafasındaydınız. Zor pvp istededik tamamda bu zor değil daha başka bir şey olmuş.hiç bir yerde böyle bir şey yok Metin2TR'de bile 2000 HP full 1500 Hp dizdim 15 k hp oluyo ws yi bırak slotlara yatıyoz
Valla şimdi bir değişiklik olsa herkes bırakır oyunu adamlar o kadar item yapıp betalarına para harcıyor o 1500 hpli savunma için sen değiştir diyorsun. Efsun nesnesi çok ucuzlaması lazımki o dediğin olacak
Zaten o olmazsa oyunu bırakırız bu olursa oyunu bırakırız falan filan asıl siz bu ayakları bırakın serveri oyuncuların istekler üzerine yaptılar ama bazı noktalarda fazla dikkate alınmış herhalde
Zaten o olmazsa oyunu bırakırız bu olursa oyunu bırakırız falan filan asıl siz bu ayakları bırakın serveri oyuncuların istekler üzerine yaptılar ama bazı noktalarda fazla dikkate alınmış herhalde
O senin bileceğin bir iş değil.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 42
