Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Beta itemler hakkında herkes içeri !!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan LordiA35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 527

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ÖNCELIKLE MERHABA
BEN OYUNDA LordiA

ARKADAŞLAR BU BETA İTEMLER COK SACMA ATAKLI OLDU ZİHİNSELLER 75'E KASIYOR DİREK +9 GÜNEY PALASINI TAKIYOR VE ATAKLARIDA ACAYİP FAZLA OYSA Kİ "RUNİK KILICI"NIN ATAGI DAHA FAZLA OLMASI LAZIM ZİHİNSELLERİN SKİLLERİ ZATEN COK VURUYOR RUNİKLE TRİTON EŞ DEĞERDE ATAK VURUYOR SHORTY OYUNDAN PM ATIYORUM Bİ ACIK YAKALAYAMADIM ADMINLER BU KONU İLE ACİLEN YAKINDAN İLGİLENMENİZ LAZIM 102 LEVELE KASMISIM 60 SAV VAR GÜNEŞ PALASIYLA ADAM 8 K ATIYOR BÖYLE BİŞEY OLMAZ BİZ RUNİK İLE 3K ATIYORUZ ANCA LÜTFEN BU KONU İLE YAKINDAN VE ACELE İLGİLENİN ADIMIZ EZİĞE CIKTI BU YÜZDEN !!!!!
 
Runik +7 de tritondan ancak biraz fazla vurur. Tam verim ancak +9da alınabilir. O adamlar +9u 105 level olan silahi takıyorlar. O açık düzeltilecek Shorty belirtti. Aama ne zamana bilmiyorum.Ve bazıları o sialhi bugluyken çift yarı yaptılar iyice arttı güçleri.Senin sorununa gelince +9a basıp 105e kas +9unun gerçekten tritondan çok daha iyi vurduğunu görebilirsin. Her silahta aynısı geçerli. Ruhsuzu çevirsem silah +7ye kadar ruhsuzdan az vuruyor zaten verdiği yarıda ruhsuzdan az.Ancak +9da verdikleri yarılar eşitleniyor. Anladınmı mantığı?
 
ÖNCELIKLE MERHABA
BEN OYUNDA LordiA

ARKADAŞLAR BU BETA İTEMLER COK SACMA ATAKLI OLDU ZİHİNSELLER 75'E KASIYOR DİREK +9 GÜNEY PALASINI TAKIYOR VE ATAKLARIDA ACAYİP FAZLA OYSA Kİ "RUNİK KILICI"NIN ATAGI DAHA FAZLA OLMASI LAZIM ZİHİNSELLERİN SKİLLERİ ZATEN COK VURUYOR RUNİKLE TRİTON EŞ DEĞERDE ATAK VURUYOR SHORTY OYUNDAN PM ATIYORUM Bİ ACIK YAKALAYAMADIM ADMINLER BU KONU İLE ACİLEN YAKINDAN İLGİLENMENİZ LAZIM 102 LEVELE KASMISIM 60 SAV VAR GÜNEŞ PALASIYLA ADAM 8 K ATIYOR BÖYLE BİŞEY OLMAZ BİZ RUNİK İLE 3K ATIYORUZ ANCA LÜTFEN BU KONU İLE YAKINDAN VE ACELE İLGİLENİN ADIMIZ EZİĞE CIKTI BU YÜZDEN !!!!!
Bununla ilgili konu açılmıştı. Shorty söyledi bakımda düzeltilecek
 
ÖNCELIKLE MERHABA
BEN OYUNDA LordiA

ARKADAŞLAR BU BETA İTEMLER COK SACMA ATAKLI OLDU ZİHİNSELLER 75'E KASIYOR DİREK +9 GÜNEY PALASINI TAKIYOR VE ATAKLARIDA ACAYİP FAZLA OYSA Kİ "RUNİK KILICI"NIN ATAGI DAHA FAZLA OLMASI LAZIM ZİHİNSELLERİN SKİLLERİ ZATEN COK VURUYOR RUNİKLE TRİTON EŞ DEĞERDE ATAK VURUYOR SHORTY OYUNDAN PM ATIYORUM Bİ ACIK YAKALAYAMADIM ADMINLER BU KONU İLE ACİLEN YAKINDAN İLGİLENMENİZ LAZIM 102 LEVELE KASMISIM 60 SAV VAR GÜNEŞ PALASIYLA ADAM 8 K ATIYOR BÖYLE BİŞEY OLMAZ BİZ RUNİK İLE 3K ATIYORUZ ANCA LÜTFEN BU KONU İLE YAKINDAN VE ACELE İLGİLENİN ADIMIZ EZİĞE CIKTI BU YÜZDEN !!!!!
Haklısın LordiA (xxScorpionxx) bunun düzeltilmesi lazım Hortlakda dönüşmüyor yani bi işe yaramıyor :S
 
Sende taktın hortlağa efsun basmadan önce dönüşüyor mu bakamıyor muydun ? valla adamı sinirlettiriyorsunuz neyse bu arkadaşda hem bugdan şikayetci hemde silah saldırı değerlerinden galiba hem seri vuracaksın hemde skil vuracaksın öylemi kardeşim ? Öyle bir dünya yok !
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst