xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Charım bu nedenden dolayı banlanırsa....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RxToPower
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 524

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle iyi günler herkese.Dün oyunda bir bugu farkettim , adam 95 level elinde +9 Güneş Kılıcı
PM attım. +0 dan +8 e kadar kılıç giyilmiyor +9 yapınca her levelde giyiliyor dedi . Bende de +3 Güneş Kılıcı vardı ve 91 leveldim
kılıc 93 leveldi ve ben giyemiyordum. Uzun uğraşlar sonucu +9'a bastım ve giyildi , bu olaya çok şaşırdım.
Kırmızı bayraktan KEN adlı oyuncu PM attı ; O kılıcı o levelde giymek ban sebebi vs.
Beni uyardı sağolsun. Eğer ben +9 a kadar uzun uğraşlarla yaptıgım kılıcı takıp ve sırf bu sebeple ban yersem
gerçekten çok koyar. Sorunu çözmenizi istiyorum iyi forumlar.


Reshzer

 
Neden ban sebebi olsun ? Hile yaparak mı giyidin :) Hayır.Oyunun kendi açıklıklığı şu anlık.Ban sebebi olması için ber sebep değil bence
 
oyun açığını kullanmak ban sebebidir tabi bunu hata ve bug bildirim e konu açıp söylersen ve linki sakla birşey olcağını sanmam
 
Kasımda 5 yıl olacak bu serveri oynayalı. Türkay'ı çok iyi tanırım fakat Ely4# te 3.Gün banlandı
bir charım ve emeğim boşa gitmiş oldu. Sebebi yazmıyor.
Neyse eğer bu sebepten banlanırsam fazla da şaşırmam çünkü 5 yıl içinde
çok saçma nedenlerden ara ara banlandığım oldu. (Bazıları nedensiz)
91 Levelde 105 kılıcını takıyorsam bu benim suçum değil
oyunun açığıdır.
​
Reshzer
 
Shorty insallah bu konuyu okur ve gereken cevabı verirsin. Bizde ona göre bu itemi takar veya takmayız.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst