HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle iyi günler herkese.Dün oyunda bir bugu farkettim , adam 95 level elinde +9 Güneş Kılıcı
PM attım. +0 dan +8 e kadar kılıç giyilmiyor +9 yapınca her levelde giyiliyor dedi . Bende de +3 Güneş Kılıcı vardı ve 91 leveldim
kılıc 93 leveldi ve ben giyemiyordum. Uzun uğraşlar sonucu +9'a bastım ve giyildi , bu olaya çok şaşırdım.
Kırmızı bayraktan KEN adlı oyuncu PM attı ; O kılıcı o levelde giymek ban sebebi vs.
Beni uyardı sağolsun. Eğer ben +9 a kadar uzun uğraşlarla yaptıgım kılıcı takıp ve sırf bu sebeple ban yersem
gerçekten çok koyar. Sorunu çözmenizi istiyorum iyi forumlar.
Reshzer
PM attım. +0 dan +8 e kadar kılıç giyilmiyor +9 yapınca her levelde giyiliyor dedi . Bende de +3 Güneş Kılıcı vardı ve 91 leveldim
kılıc 93 leveldi ve ben giyemiyordum. Uzun uğraşlar sonucu +9'a bastım ve giyildi , bu olaya çok şaşırdım.
Kırmızı bayraktan KEN adlı oyuncu PM attı ; O kılıcı o levelde giymek ban sebebi vs.
Beni uyardı sağolsun. Eğer ben +9 a kadar uzun uğraşlarla yaptıgım kılıcı takıp ve sırf bu sebeple ban yersem
gerçekten çok koyar. Sorunu çözmenizi istiyorum iyi forumlar.
Reshzer
Neden ban sebebi olsun ? Hile yaparak mı giyidin
Hayır.Oyunun kendi açıklıklığı şu anlık.Ban sebebi olması için ber sebep değil bence
Hayır.Oyunun kendi açıklıklığı şu anlık.Ban sebebi olması için ber sebep değil benceoyun açığını kullanmak ban sebebidir tabi bunu hata ve bug bildirim e konu açıp söylersen ve linki sakla birşey olcağını sanmam
Kasımda 5 yıl olacak bu serveri oynayalı. Türkay'ı çok iyi tanırım fakat Ely4# te 3.Gün banlandı
bir charım ve emeğim boşa gitmiş oldu. Sebebi yazmıyor.
Neyse eğer bu sebepten banlanırsam fazla da şaşırmam çünkü 5 yıl içinde
çok saçma nedenlerden ara ara banlandığım oldu. (Bazıları nedensiz)
91 Levelde 105 kılıcını takıyorsam bu benim suçum değil
oyunun açığıdır.
​
Reshzer
bir charım ve emeğim boşa gitmiş oldu. Sebebi yazmıyor.
Neyse eğer bu sebepten banlanırsam fazla da şaşırmam çünkü 5 yıl içinde
çok saçma nedenlerden ara ara banlandığım oldu. (Bazıları nedensiz)
91 Levelde 105 kılıcını takıyorsam bu benim suçum değil
oyunun açığıdır.
​
Reshzer
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 327
- Cevaplar
- 32
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 225
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 2K
