berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Semih, vedalaşmamış

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bykirif
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 117

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=2]Fenerbahçe'den 15 yıl sonra ayrılan ve Antalya'ya imza atan nöbetçi golcü, teknik heyet ve yöneticilerle vedalaşmadığını söyledi.[/h]
fft104mm2722802.jpg

Medical Park Antalya ile sözleşme imzalayan Semih Şentürk, ilginç açıklamalar yaptı.

Fenerbahçe'den 15 yıl sonra kopan nöbetçi golcü, teknik heyet ve yöneticilerle vedalaşmadığını, kırgın ayrıldığını söyledi, "Benim de, bazı kişilerin de hataları oldu" dedi. Semih şöyle devam etti:
"Gol atan Semih'i tekrar izletmek ve Milli Takıma dönmek istiyorum. Fenerbahçe'deki A2 hocalarına bana destek oldukları için teşekkür ediyorum. Elbette maç eksiğim var.Kupa maçında bunu gidermek istiyorum. Hedefim ligin ilk maçına da yetişmek. Artık Antalyaspor için mücadele edeceğim. Geçmişi konuşmak benim gibi oyuncuya yakışmaz. Kadro dışı kaldığım zamanlarda eski takım arkadaşlarım bana destek oldu. Gökhan Gönül, Emre Belözoğlu ve Bekir beni aradı, onlara teşekkür ediyorum. Fenerbahçe forması giydiğim için her zaman gurur duydum. 2008 Avrupa Şampiyonası'ndan sonra bana teklifler vardı. 3-4 teklif geldi yurt dışından. En büyük pişmanlığım bu teklifleri değerlendirememek oldu".
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst