kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

BlackBerry'de Twitter problemi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dragonmetin2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 319

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eğer BlackBerry cebinize bu uygulamayı kurduysanız, şimdi onu silin ve eski sürüme dönün!

201312301231111918.jpg


BlackBerry'inin BB10 sistemini kullananlar, yeni güncellenen Twitter uygulaması yüzünden büyük sorunlar yaşamaya başladılar. Telefonu çökerten, kilitleyen, kullanıma izin vermeyen Twitter uygulaması için BlackBerry yeni yama yayınlamak yerine kullanıcılara, yeni sürümü telefondan silip eski sürümü yüklemelerini önerdi.

Bunun için basit bir yönlendirme de hazırlayan BlackBerry'inin tavsiyesine göre kullanıcılar önce yeni Twitter uygulamasını telefondan tamamen silecek. Ardından BlackBerry uygulamaları arasından eski Twitter uygulamasını aratacak (versiyon 10.2.1) ve bu eski versiyonu kuracak.

BlackBerry, yeni versiyondaki sorunları çözene kadar kullanıcıların eski versiyonla idare etmeleri gerekecek. Ancak, zaten büyük prestij kaybeden ve iflasın eşiğine gelen BlackBerry'den hala bu tür haberler gelmesi kullanıcılarını üzüyor.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst