Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Crossfire Bir sorunum var (İçeri)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan brsa123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 391

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar bildiğim kadarıyla burda yardım ediliyordu onun için konu açtım

Şöyle bir sorunum var Crossfire_Na yı açıyorum kısaca crossfireyi kurmak için fakat açılmıyor

Bi süre açılır gibi ypyor yani nasıl desem tıklıyorum fare ucundaki şey dönüyor sonra pat açılmıyor

crossfire yüklüydü giriyordum start diyordum aynısı oluyordu silip tekrar yüklym dedim şimdide downlandır yani (Crossfire_Na açılmıyor)

Sorunu bilen çözümünü yorum atarsa + rep veririm hem bu hesaptan hemde başka hesaptan lütfen help me


eğer yanlış yerdeyse konum taşıyabilirseniz ne mutlu bana (adminler)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst