HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Teşekkürler
![]()
Merhaba arkadaşlar.Sizlere yeni login tasarimini paylaşacağim.Login tasariminda yazisin login.jpg vardir.Resimde
yazdiğim yazi yoktur.Login tasarimini yapamayanlar olursa imzada facebook adresim var.Ekleyip yardim
alabilirler.
Lütfen bir yorumu eksik etmeyin.Faydanalip'ta yorum atmayanlar utansın.
herneyse konuya dönücek olursak login tasarimi kurulumu çok basit.
İndirdiğiniz .rar da locale klasöründekileri kendi locale.eix epk acip içinden
locale/tr/ui klasörüne atiyoruz ve xml yazan metin belgesini açip içindekileri locale
xml'sine ekleyip paketliyoruz. ve kurulum bitiyor.
Şimdide login tasarimi nasil resimlerine bakalim ...
![]()
![]()
![]()
Yazilar kötü olmuş olabilir fazla iyi bilmiyorum iyi yazmayi yapabilen varsa bu yazilarla yazip verebilirse bana çok iyi olur.:l03:
Linklere geçelim.
Dosya tc :Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Dosya .co :Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Virüs total ;Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Güle güle kullanin.
Lütfen bir yorumu çok görmeyin..
yararlanipta yorum atmayanlar utansın
![]()
Yazılar Konusunda Yardımcı Olabilirm..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 45
- Görüntüleme
- 7K

