OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Bilişim ariyorum..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ekrembey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 637
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

20 Tlden başlayan fiyatlar


Son 3 Referansımı vermem yeterlidir..

m2-real.com 600 Online 3gun once açıdı

lodosmt2.com 400 Online 3gün önce açıldı

premimumt2.com 200 Online 3 gün önce açıldı..


Sizinde bu şekilde orta wslik ve emek serverınız olmasını istiyorsanız bizimle iletişime geçebilirisniz
 
MERHABA ARKADAŞLAR BİLİŞİM ARIYORUM....

İSTEKLERİM...

1GB - 768MB ARASI OLAN 10 - 20TL ARASI DEĞİŞEN PAKETLİ BİR PAKET İSTİYORUM..

MOBİL ÖDEME SİSTEMİ AKTİF OLAN.....

SERVER FİLES ÖZELLİKLERİ ŞUANKİ TR SİSTEMİNİN AYNISI KASMASI BİRAZ ZOR.. DÖNÜŞÜMLER DAHİL..

DİCE EXLOİT AÇIKLARI VS. KAPANMIŞ OLUCAK..

MARKET AÇIĞI KAPALI FORUM SİTESİNE GEREK YOK. PANEL AÇIKSIZ ..

OTOPACK OLABİLİR AMA BÜYÜK İHTİMAL BU FİYATA VERMEZLER..

PACK KİLİTLİ OLMASINI İSTİYORUM FAKAT BU FİYATA VERMEZLER GALİBA. BUNUDA BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM...

HER SORUNA ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK YANİ. OYUNDA LAG VS. OLUŞURSA EKSİKSİZ ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK.. SIKINTIYI GİDEREBİLECEK.. YANİ TURKMMO'DAKİ SÖZLEŞMEYE UYACAK..

firmaadı.com/turkmmofirma.html'deki gibi

Şikayet açan üyeyi hesabını kapatmak, yedeklerini vermemek vb konularla tehdit etmeyeceğimizi şikayet konusunu çözeceğimizi garanti ediyoruz,

sözünün arkasında duran sadık bir bilişim arıyorum...

dediklerimdeki gibi değilseniz lütfen yorum atmayınız..

şuna emin olunki eğer sağlam hizmet veriyorsanız üst limitli paketlere geçerek hizmet almak istiyorum..

paketlerimiz 1 gb den başlıyor
mobil olarak forum , otopack
dahil 30 tl ye sağlayabilirim
 
MERHABA ARKADAŞLAR BİLİŞİM ARIYORUM....

İSTEKLERİM...

1GB - 768MB ARASI OLAN 10 - 20TL ARASI DEĞİŞEN PAKETLİ BİR PAKET İSTİYORUM..

MOBİL ÖDEME SİSTEMİ AKTİF OLAN.....

SERVER FİLES ÖZELLİKLERİ ŞUANKİ TR SİSTEMİNİN AYNISI KASMASI BİRAZ ZOR.. DÖNÜŞÜMLER DAHİL..

DİCE EXLOİT AÇIKLARI VS. KAPANMIŞ OLUCAK..

MARKET AÇIĞI KAPALI FORUM SİTESİNE GEREK YOK. PANEL AÇIKSIZ ..

OTOPACK OLABİLİR AMA BÜYÜK İHTİMAL BU FİYATA VERMEZLER..

PACK KİLİTLİ OLMASINI İSTİYORUM FAKAT BU FİYATA VERMEZLER GALİBA. BUNUDA BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM...

HER SORUNA ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK YANİ. OYUNDA LAG VS. OLUŞURSA EKSİKSİZ ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK.. SIKINTIYI GİDEREBİLECEK.. YANİ TURKMMO'DAKİ SÖZLEŞMEYE UYACAK..

firmaadı.com/turkmmofirma.html'deki gibi

Şikayet açan üyeyi hesabını kapatmak, yedeklerini vermemek vb konularla tehdit etmeyeceğimizi şikayet konusunu çözeceğimizi garanti ediyoruz,

sözünün arkasında duran sadık bir bilişim arıyorum...

dediklerimdeki gibi değilseniz lütfen yorum atmayınız..

şuna emin olunki eğer sağlam hizmet veriyorsanız üst limitli paketlere geçerek hizmet almak istiyorum..


İstediklerinizi Karşılayabiliriz. www.ulusalsunucu.com.tr adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Bazı Örnek Refernaslarımız ;

Ykmt2.Com Günlük Onlinesi +500
RedwarMt2 Günlük Onlinesi +200
 
MERHABA ARKADAŞLAR BİLİŞİM ARIYORUM....

İSTEKLERİM...

1GB - 768MB ARASI OLAN 10 - 20TL ARASI DEĞİŞEN PAKETLİ BİR PAKET İSTİYORUM..

MOBİL ÖDEME SİSTEMİ AKTİF OLAN.....

SERVER FİLES ÖZELLİKLERİ ŞUANKİ TR SİSTEMİNİN AYNISI KASMASI BİRAZ ZOR.. DÖNÜŞÜMLER DAHİL..

DİCE EXLOİT AÇIKLARI VS. KAPANMIŞ OLUCAK..

MARKET AÇIĞI KAPALI FORUM SİTESİNE GEREK YOK. PANEL AÇIKSIZ ..

OTOPACK OLABİLİR AMA BÜYÜK İHTİMAL BU FİYATA VERMEZLER..

PACK KİLİTLİ OLMASINI İSTİYORUM FAKAT BU FİYATA VERMEZLER GALİBA. BUNUDA BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM...

HER SORUNA ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK YANİ. OYUNDA LAG VS. OLUŞURSA EKSİKSİZ ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK.. SIKINTIYI GİDEREBİLECEK.. YANİ TURKMMO'DAKİ SÖZLEŞMEYE UYACAK..

firmaadı.com/turkmmofirma.html'deki gibi

Şikayet açan üyeyi hesabını kapatmak, yedeklerini vermemek vb konularla tehdit etmeyeceğimizi şikayet konusunu çözeceğimizi garanti ediyoruz,

sözünün arkasında duran sadık bir bilişim arıyorum...

dediklerimdeki gibi değilseniz lütfen yorum atmayınız..

şuna emin olunki eğer sağlam hizmet veriyorsanız üst limitli paketlere geçerek hizmet almak istiyorum..

Banka ödemesi yaparsanız 1 GB 20 TL Den yardımcı olabilriz.
Skype : RoketDC
Tanıtım Konumuz : TIKLA
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst