HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
neden sadece sarılar var ? maviler kırmızılar nerde![]()
Çağırdılar da gitmedik mi ?
Çağırdılar da gitmedik mi ?
oyundaki eski düzen yok kimse oyunla ilgilenmiyor millet napsın

oyundaki eski düzen yok kimse oyunla ilgilenmiyor millet napsın
konuyla ne alaka çözemedim.
konuyla ne alaka çözemedim.
"Çağırdılar da gitmedik mi ?"
yazmışsınya, diyorumki millet artık oyundan keyif almıyoki napsınlar catacombu falan.yöneticiler bile ilgilenmiyor .)
"Çağırdılar da gitmedik mi ?"
yazmışsınya, diyorumki millet artık oyundan keyif almıyoki napsınlar catacombu falan.yöneticiler bile ilgilenmiyor .)
neden o zaman bayrak araştırmasına girişiyorsun

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 34
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
