HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ah eski günler Ahhhh nerdesinn 

Sarı baskını ogün güzel bi savaş olmuştu
1.5 yıl olmuş bizim bu baskını yapalı
http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2017055-isde-sarilarin-en-'-son-'.html
bunlarda objektifimize yakalanan diger görüntüler ama resimler açılmadı bende
Ve tabi dönemin sarı taraftarı yöneticileri konularımızı kapatmakda geç kalmamışlardı :ka19:
1.5 yıl olmuş bizim bu baskını yapalı http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2017055-isde-sarilarin-en-'-son-'.html
bunlarda objektifimize yakalanan diger görüntüler ama resimler açılmadı bende

Ve tabi dönemin sarı taraftarı yöneticileri konularımızı kapatmakda geç kalmamışlardı :ka19:
oyunun en iyi zamanlarıydı diye biliriz o dönemler için çünki kardeşlik arkadaşlık dostluk vardı şimdi ise herkez birbirinin kuyusunu kazma peşinde sözüm meclis dışı olsun ama oyunun görünen yüzünde parmakla gösterilicek kadar kardes denicek insanlar var gerisi item çalayım küfür ediyim karşımdakini rezil ediyim peşinde adam akıllı bir muhabbet bile yok şuan oyun içerisinde eskiden ne kadar şavaş yaparsan yap genede muhabbetimiz oluyordu eyleniyorduk 

Vay bizim LaufeyBir ANKA - BamBaska olmasa da iyiydik o zamanlar.
olm siz yanar döner adamsınız bi mavi bi kırmızı ne ayaksınız olm siz

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 287
- Cevaplar
- 50
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 22
