berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

c# tan anlayanlar gelebilir mi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yuktoo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 301

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar ben lisede ilk programlama dersimi görüyorum yani acemiyim merak ettim eve geldim ve hesap makinesi yapmak videosunu izleyerek yapmaya calıstım ve hepsini aynı şekilde yaptım hata 0 ama f5 e basınca "s1 = double.Parse (textBox1.Text)" da "input string was not in a correct format" hatasını verdi ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum;
 
Ben bu konuda iyi değilim ama hesap makinesini yapmıştım :D

Hazır kodları copy paste yaparak dene. O şekilde oluyorsa senin kodlamanda hata vardır. Zaten copy paste ile olmuyorsa programı sil baştan yükle :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst