berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sql Server 2008 R2 Kurulumu Hata

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan aidata41
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Sql Server 2008 R2 Kuramıyorum Windows 8 64 bit Laptop Kullanıyorum Yardımcı Olurmsunuz. Wndows 8e Göre Sql Server 2008 vs vs varsa link atarmısınız bendekı uymuyabılr ondan kurmuyordur belkı kurulumun ortasında hata verıyorda.
 
Aldığınız hatayı yazabilirseniz çözüm bulabilirim windows8 kullananların neredeyse hepsinin karşılaştığı bir sorun aşağıdaki gibi çözüm,

Öncelikle MS SQL Server 2008 ‘i kurmaya çalıştığınızda programın uyumsuzluğu ile ilgili karşınıza şöyle bir ekran geliyor:

kS9nl3l.jpg


Bu ekrandaki iki seçenekten birincisi olan “Çevrimiçi yardım al” seçeneğini tıklıyorsunuz. Ardından karşınıza yine iki seçenek sunan bir ekran daha geliyor:

k4BZYYQ.jpg


Son olarak burada ki iki seçenekten ikincisi olan “Yardım almadan program çalıştır” seçeneğini tıklayarak MS SQL Server 2008 kurulum ekranını karşımıza çıkıyor:

BaBn3NO.jpg


Artık MS SQL Server 2008 programını kurabilir ve kurduktan sonra sorunsuz olarak kullanabilirsiniz:

JAhyetf.jpg


Özellikle belirtmem gereken bir şey var ki lisanssız Windows 8 işletim sistemlerinde ve MS SQL Server programının diğer versiyonlarında bu sorun yaşanıyor mu yada sorun aynı şekilde çözüme ulaşıyor mu bilmiyorum. Lisanslı Windows 8 ve MS SQL 2008 R2 sürümünün sahibi olarak ben bu sorunu bu şekilde çözdüm ve bu şekilde sorunsuz olarak kullanıyorum, umarım sizde sorunu bu yazı vesilesiyle çözersiniz.
 
YARDIM ALMADAN ÇALISTIR YAPINCA KURULUM ACILIYOR.

UiIhl.png


Bu hataları nasıl gideririm yazarmısınız.
 
YARDIM ALMADAN ÇALISTIR YAPINCA KURULUM ACILIYOR.

Bu hataları nasıl gideririm yazarmısınız.


SQL Server Installation Center penceresindeki Installation bölümünden "New installation or add features to an existing installation" seçeneğini seçerek kuruluma başlarsanız kurulum gerçekleşicektir, Failover Cluster seçeneği ile kurulum yapıyorsunuz sanırım ilk seçeneği seçin.
 
SQL Server Installation Center penceresindeki Installation bölümünden "New installation or add features to an existing installation" seçeneğini seçerek kuruluma başlarsanız kurulum gerçekleşicektir, Failover Cluster seçeneği ile kurulum yapıyorsunuz sanırım ilk seçeneği seçin.

Teşekkürler. Kurulum yapıyorum şuan bi sorun çıkarsa yazarım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst