Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Metin2-Us [ Private Server UyguLaması ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BoreaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

selam.

ArkadasLar biLiorsunuz Ki ' Private ' Servere BagLanırken Eski Pack Lazım

Ve Bu Pack Eski oLduqu İçin Bir Çok YeniLik kuLLaniLamiyor.

Yada İndirdiqin haLde Bugda kaLmaktan Şikayet EdiLiyor.


Buz Zindani , Su Ejderhası , skiL Bugda kaLma qiBi


Metin2 Us Serveri Herkezinde biLdiqi qiBi ' TR ' Den farkLı Ve Tam Sürüm.

Bir '' G4BOX YMIR FGF '' Yapimi Oyundur. MMORG Ve GameForce aLakası Yoktur.


Metin2 Us Oynadiqim İçin ' Private ' Serveri Bunun Üzerine Kurmak İstedim

Ve Kurdum.


Zindana qiTTimqimde Bug kaLmadi.

Hava kıLıcının Süresi doLduqu Zaman haLa Yanıkken Yaktıgınızda

Bug kaLır Ve Su Sorun Vardır '' bekLe Hava Sönsün Yada doLsun ''

Ama Bunda öLe Bişey Yok.


Su Ejderi , Hae-Tea , Veba , Buz Cadısı , Hayvan ZirhLari çaLısır

Durumda.


ÖzeLLikLer :


1- Buz Zindanına Vadiden Sorunsuz Giriş

2- 1.Köyden Sorunsuz Giriş [ sLot Yok ]

3- Hava kıLıcı - Öfke V.b skLLer Bugsuz haLe qeLir

Örn : Hava kıLıcı Süresi doLduqunda Yanıorken Bir Daha Yakarsanız

Bugda kaLmıo

4- Su Ejderi , Veba , Hea-Tae , Buz Cadısı , Zin Heaven , Gökyüzü kraL Asker , Ruhani Güç

5- Sohbet Satırında Yukarı Tusuna Basildiqin En Son Yazdıqınız Yazın qeLior.

6- kapLan , Domuz , Ayı ZirhLari [ özeL ]


7- Üst Düzey Görüntü kaLitesi

8- Degişik Bir GM Yazısı

9- 3 yönLü Bugu çaLısmıyor


KuruLum :


Metin2.Us Server İndirioruz ' TR '' qiBi Pack Attırmadan Kuruyoruz.

Oyuyacagımız Serverin Pack'ini İçine Atiyoruz Ve Giriş Yapiyoruz.

Oyunun DowLandını Verdim AsaqıDa.




ŞimdiLik bunLar Konu qünceL TutuLcaktır Ek özeLLikLer YazıLacaktır.

Suan Tek Sorun YazıLarın ' İnqiLizce oLması ' düzeLttiqim Zaman

Pack Vericem Size.

__________________________________________________ ______


InanmayanLar oLabiLir Die Dusunerek SS'Lerini Çektim Buyrun.


























Benden Bu Kadar ArkadasLar Umarım Yardımcı oLabiLmişimdir


Konuda Emeqi Geçen '' DuBiDakka '' Tesekkur Ederim


+ Rep İstemiyorum Ama, Bir Tesekkuru Çok Görmeyin.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst