mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Oyun ekranındaki gariplik?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan barisbatuhanboke
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 305

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

HERKESE SELAMLAR


Uzun süredir forumda aktif olamıyorum zira okullar açıldı. Ama oyun oynamaya vaktim oluyor. Ama bu sefer garip bir şey oldu. Çok fazla oyun yüklü olduğundan mı bilmem (zaten toplasan 40GB -C ve D toplamı disk var) ama eskiden rahat rahat oynadığım Metin2 oyununu oynayamıyorum ekran böyle oluyor:


ojls.png



Çok sinir bozucu. Eskiden sorunsuz oynardım. Bu arada oynadığım oyun PvP neyse. Yri burası değil ama yine önceden oynadığım The Sims 3 oyununu birkaç oyun yükledikten sonra oynayamadım. Oyunun entry'sini göstermiyor ama sesler geliyor. Ekran The Sims 3 açıldığında simsiyah oluyor hiçbir şey görünmüyor? Sizce nedeni nedir?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst