HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Orjinal Fifa 14 aldım.1 haftadır da oynuyordum.Düne kadar bir problem yaşamadım.Ancak bugün eve geldiğimde bilgisayarımı açtıktan sonra Origin den Fifa 14 ü açtım.Ancak dil seçme ekranına gelmeden oyun kapanıyor.Yardımlarınızı bekliyorum.
Not:Oyunu 2 kez silip tekrar yükledim problem çözülmedi.
---
Not:Oyunu 2 kez silip tekrar yükledim problem çözülmedi.
---
Öncellikle yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim.Hatamı origin'i kurcalayarak çözdüm.Origin'den FIFA 14 ekranına geldim "cloud storage" sekmesine geldim ve "enable cloud storage for all games" seçeneğindeki tiki kaldırdım ve problemim çözüldü.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ondan önce yüklediğim herhangi bir şey yok.Sadece eve geldiğimde bir süre modem açılmadı.Bende reset attım bukadar.
Malesef çözüm bulamadım.Aklıma gelen herşeyi denedim.En son sistemi komple sildim baştan kurdum ama çare olmadı.
Malesef çözüm bulamadım.Aklıma gelen herşeyi denedim.En son sistemi komple sildim baştan kurdum ama çare olmadı.
oyunu aldıgın yerin destek hattıyla görüşmelisin en son ozaman . çünkü oyun yeni cıktı hataların çözülmesi bu ortamda baya bi zaman alır
Son düzenleme:
