mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Visual Basic ile kullanıcı giriş bölümü yapmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan beyic_baris
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 476

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Visual Basic ile kullanıcı bilgisayara özel kullanıcı girişi yapmayı öğrenelim.

Not: Bu ders kişisel kullanım içindir, diğerleri için işe yaramayabilir.

Değiştirilebilir şifreli bir giriş formu yapacağız.

4 Adet Textbox ve 3 adet buton ekliyoruz,
2 tane settings oluşturuyoruz.

ad = id | type = string | value = kullanıcı adınızı
ad = pw | type = string | value = şifreniz

Giriş butonumuzun tıklama kısmına şunları yazalım;

Kod:
If textbox1.text = my.settings.id and textbox2.text = my.settings.pw Then
Form2.Show 
Else
Msgbox("Kullanıcı adı veya şifrenizi hatalı olarak girdiniz")
End If

Şifre değiştir butonumuzun tıklama kısmına şunu yazalım:

Kod:
Form3.Show

Form3'e 1 adet eski şifre ve yeni şifre textboxu ekledikten sonra

şifre değiştir butonuna şunları yazıyoruz

Kod:
If textbox1.text = my.settings.pw Then
my.settings.pw = textbox2.text
my.settings.save
Else
Msgbox("Yanlış şifre")
End If

Default kullanıcı adı ve şifre = k.a = id ş.f = pw
Siz bunları değiştirebilirsiniz..

Alıntıdır. Denedim hata vermedi hata alan varsa özelden ulaşabilir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst