HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Adınız : Doğukan
Soyadınız: Ölmez
Yaşınız : 15+
İRTİBAT: Özel Mesaj Atarak Skype Adresi Verilecektir..
İRTİBAT: Skype: king_doki_45fb@hotmail.com
İRTİBAT: RaidCall Kullanıyorum
Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz: 3 TL--- 57 GM- 1 SGA-- 1 MOD
Günlük Online Süreniz: Liseli Gençlik Okullar Dahil +3 Değişebilir..
Özelliklerim : Herkesin iyi olduğu bölüm vardır. Kiminin Prof. Navicat Bilir.. Kimisi Prof. Filezilla fttp site. v.s.. Benim iyi olduğum bölüm ise Reklam...
Bütün Kodları Bilmesem Bile Araştırıp Öğrenirim.. Bilmemek Ayıp Değil Öğrenmemek Ayıp ! Şimdi Bazı Arkadaşlar Kaç User Çekersin Diye Sorular Soracak Soran Arkadaşlar Hiç Yorulmayın Cevabı : Arkadaşlar User Serverin Akışına Bağlıdır.. Oyunun Filesi Güzel... İlgi Çekiciyse Neden Olmasın..
Oyunda Fazla İşe Karışmayı Sevmem Fakat Bana Sölenen Neise Onu Yaparım Konuyu Açmak Gerekirse Örneğin TL Veya En Üst Rütbeli Eventleri sen düzenle v.s derse yaparım ..Oyunda Oyuncuları Dinlemek Yerine Destek yani ticket atmalarını öneririm..İnvde Dolaşırım Fakat Gerektiği Yerde Müdahale etmek gerektiğinde İnvden Çıkarım..Profesyonellerle Yada Büyük Düşünenlerle Çalışmak İsterim .. Sizden Server Bilgilerini İsteyecek Değilim.. Sorun Olursa Bilgileri Olan Yetkili Çözeceğini Düşünürüm ..Serverde asla kimseye yardım etmem.. İtem Olur Para Olur Ne gerek var .. Verenlerede Kızarım Çünkü 1 kişiye verirsin diğerine vermessin haksızlık olur..İnsanların emeği ile yapmasını beklerim..Reklam ve Forumlardan iyi anlarım başta belirtmiştim..
Soyadınız: Ölmez
Yaşınız : 15+
İRTİBAT: Özel Mesaj Atarak Skype Adresi Verilecektir..
İRTİBAT: Skype: king_doki_45fb@hotmail.com
İRTİBAT: RaidCall Kullanıyorum
Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz: 3 TL--- 57 GM- 1 SGA-- 1 MOD
Günlük Online Süreniz: Liseli Gençlik Okullar Dahil +3 Değişebilir..
Özelliklerim : Herkesin iyi olduğu bölüm vardır. Kiminin Prof. Navicat Bilir.. Kimisi Prof. Filezilla fttp site. v.s.. Benim iyi olduğum bölüm ise Reklam...
Bütün Kodları Bilmesem Bile Araştırıp Öğrenirim.. Bilmemek Ayıp Değil Öğrenmemek Ayıp ! Şimdi Bazı Arkadaşlar Kaç User Çekersin Diye Sorular Soracak Soran Arkadaşlar Hiç Yorulmayın Cevabı : Arkadaşlar User Serverin Akışına Bağlıdır.. Oyunun Filesi Güzel... İlgi Çekiciyse Neden Olmasın..
Oyunda Fazla İşe Karışmayı Sevmem Fakat Bana Sölenen Neise Onu Yaparım Konuyu Açmak Gerekirse Örneğin TL Veya En Üst Rütbeli Eventleri sen düzenle v.s derse yaparım ..Oyunda Oyuncuları Dinlemek Yerine Destek yani ticket atmalarını öneririm..İnvde Dolaşırım Fakat Gerektiği Yerde Müdahale etmek gerektiğinde İnvden Çıkarım..Profesyonellerle Yada Büyük Düşünenlerle Çalışmak İsterim .. Sizden Server Bilgilerini İsteyecek Değilim.. Sorun Olursa Bilgileri Olan Yetkili Çözeceğini Düşünürüm ..Serverde asla kimseye yardım etmem.. İtem Olur Para Olur Ne gerek var .. Verenlerede Kızarım Çünkü 1 kişiye verirsin diğerine vermessin haksızlık olur..İnsanların emeği ile yapmasını beklerim..Reklam ve Forumlardan iyi anlarım başta belirtmiştim..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 563
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 359
