mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

OverBilisim Nasıldır???

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan firavuns09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 419
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ONURMEDYADAN SERVER ALDIM 100 TL KARŞILIGINDA SERVER USER HERŞEYİ KARŞILIYORLAR
FACEBOOK SAYFALARNDA REKLAM YAPARAK SİZE HEM USER HEM KALİTELİ BİR PVP SUNUYORLAR

www.onurmedya.net/data

Ben Cİrlero 2004 yılındandırır metin2 oynuyorum bir çok pvp kurdum en iyi kurdugum bilişim bu ilgi ve güven hissi Mobil Ödeme bile var süper.
 
arkadaşlar 11.09.2013 tarihinde overbilişimden metin2 sunucusu aldım saat 13 sıralarında.saat 14'te bir ticket attım ve saat 17 de cevap verildi.gece 23:30 da oyun elinizde dedi.fakat bugün 12.09.2013 saat 17:56 ve oyun hala elimde değil.sizce dolandırıldım mı???


samed gene iş başında desene :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst