HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu oyunu oynamam ailem için her zaman bi problem oldu.Sonunda kavgaya kadar sürüklediler.İtemleri depoladım.Sildim oyunu.Kendinize iyi bakın.Belki arada foruma girer takılırım ama bi daha giremeyeceğim oyuna.
NevarSayNever ----Gökhan = adamdın oyunda ki mekanımızı unutma
TheReeF ------ Atakan = İyi kötü arkadaslığımız oldu yardım ettin hep
chunjo 2 devam gene 
TnA06-TnA07-TnA08-Btu07------ Tuna-Batu = Siz oyundaki ilk arkadaşlarımdansınız
cömert güvenilirdiniz hep öyle kalın görüşürüz 
Gördüğünüz gibi selam bıraktığım pek arkadaşım yok çoktu aslında ama hepsi arkamdan vurdu beni
GÖRÜŞÜRÜZ !
NevarSayNever ----Gökhan = adamdın oyunda ki mekanımızı unutma
TheReeF ------ Atakan = İyi kötü arkadaslığımız oldu yardım ettin hep
chunjo 2 devam gene 
TnA06-TnA07-TnA08-Btu07------ Tuna-Batu = Siz oyundaki ilk arkadaşlarımdansınız
cömert güvenilirdiniz hep öyle kalın görüşürüz 
Gördüğünüz gibi selam bıraktığım pek arkadaşım yok çoktu aslında ama hepsi arkamdan vurdu beni
GÖRÜŞÜRÜZ !
Son düzenleme:
Bazı insanlarla yüzleşmek zordur, haksız çıkarsın.
Çünkü onların galip gelecekleri ikinci bir yüzleri daha vardır.
Çünkü onların galip gelecekleri ikinci bir yüzleri daha vardır.

çarşamba günü 3. haftamı kutladım imkanım olsa bile geri dönmem oyuna o derece nefret ettim artık