HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar benim bir tane masaüstü ve bir tane leptopum var. Orjinal cod4 ü masaüstüne kurmuştum ordan multiplayer oynuyordum ama şimdi üniversite için istanbula gidicem yanımdada leptopumu götürücem. Cod4 ü oraya kursam yinede multi player oynaya bilirmiyim yoksa sadece tek bilgisayaradanmı oynanıyor. Bilgisi olan varsa lütfen yorum yazsın.​
Pek anlamayadım ama dizüstü bilgisayarının sistem gereksinimleri yüksekse yükleyip oynayabilirsin. gitmediysen umarım görürsün yazıyı 

yok ben sadece şeyi sormuştum pc kaldırırda şimdi orjinal olduğu için bazı oyunlar sadece bi kere kurulu cd key le 2.defa kura bilirmiyim diye sormuştum ama kuruluyormuş
yok ben sadece şeyi sormuştum pc kaldırırda şimdi orjinal olduğu için bazı oyunlar sadece bi kere kurulu cd key le 2.defa kura bilirmiyim diye sormuştum ama kuruluyormuş
öyle şey olmaz sadece 1 kere yükliyip çöpe atılırmı oyun
. sorun çözüldüğüne göre kapatılabilir.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
