Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Nedir bu sorumsuzluk?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan screamcpaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Benim Mars'ta 96 level okçum var. Benim bu oyunla ilgili merak ettiğim bazı durumlar var. Biz haksızlığa uğradığımızı düşünüyorum.

1 ) Silah olarak 95 Levellik siteden aldığım yayı takıyorum yalnız diğer karakterlerin 95'lik silahlarında özel yarı varken benim silahımda neden yok? 90 levellik Elf Yayı ile vuruş değerlerimiz aynı. (Yayım 16 Bec 12 Güç 5 Yarı 10 B.hızı)

2) Bu Anka Kuşlarında neden sadece ok ve ateş savunması var ? Normal bir karakter max 60 savunma yaparken ok savunması neden 85 oluyor? Zaten yarımız eksik olduğu için vuruşlarımız zayıf. Ok varda neden kılıç yok, bıçak yok, büyü yok? Yani bu kadar mı adaletsizsiniz.

3) Türk'e özeniyorsunuz anlıyorum. Ben 7 senedir Türk oynuyorum. Oradaki bakımların belirli bir günü ve saati var. O zaman aralığında yapılıyor eğer uzarsa forumdan bilgilendiriliyoruz. Bizde ona göre kendimizi ayarlayıp oyunumuzu oynuyoruz. Yalnız burada zamanlı zamansız yapılan bakımlar oyuncuların sinirlerinin gerilmesine sebep oluyor. Örnek verecek olursak geçen gün kuledeyken zoraki 3 katil metinini ayarladım, hepsini bir köşede topladım slotların. Tam metini kesecekken tak oyun attı. Ne var ? Bakımmış, çok önemli ya. Tabi bizi bilgilendiren kimse yok. O kadar oyuncu kimsenin umrunda değil. Nedense her zamanda siz haklısınız.

4) Birde bu son bakımdan sonra asker atlar zırhlı at olmuş. Arkadaşım bu okçunun atın üzerinde attığı bir skill var. 85 yay savunmasına benim attığım zaten 2.5 k . O atın üzerindeki skille 3 k atıyorum ki dengelensin. Yani her şey mi bu okçuların zararına. Okçu metin kesemez, okçu derece kasamaz, okçu kule çıkamaz. Bari kökünden silin de tam olsun.

5) Bedensellerin bug olayı kaldıramadınız gitti. Bedensellerin hatalarını okçularla mı kapatıyorsunuz anlamış değilim.

6) Dün gece kuleye çıkarken kralı kestim demirci yok. Bilgilendirme yok bir şey yok. Yani afedersiniz ama biz enayi miyiz? Vaktimizi harcıyoruz yalnız zerre kadar değerimiz yok. Bunu bize yaşattığınız için size minnettarız. Böyle devam edin.

Yani demek istediğim bu okçular sv'de neden bu kadar değersiz? Exp koruma yüzüğü geldi, hoş geldi de benim için bir değeri yok. Ben kule ile paramı kazanıyorum. Bu sorunlar düzeltilmezse eğer ben değil daha yüzlerce user size veda edecek.

Neyse şimdi yine siz haklısınız ama birkaç kelime yazayım dedim. İnşallah zahmet edip okur, cevap yazarsınız.

İyi Forumlar.

 
Foruma bakan yok ki görsün adamlar. Kafalarına göre işler yapıyorlar. Oyun kasmaya başladı. 95 level silahlarında eşitlik yok. Destan gelince neler olduğunu gördü herkes. Jüpiterliler tek tek dökülüyor zaten. Çöl+Şapka+Pet olmadan ayakta duramıyoruz. Geçende sura bir adama elimde etp yarı insanım 70 sura saldırım 60 adama ruh vuruşu ile 600 attım. Adamda bana 18k attı. Yorumsuz.
 
Benim Mars'ta 96 level okçum var. Benim bu oyunla ilgili merak ettiğim bazı durumlar var. Biz haksızlığa uğradığımızı düşünüyorum.

1 ) Silah olarak 95 Levellik siteden aldığım yayı takıyorum yalnız diğer karakterlerin 95'lik silahlarında özel yarı varken benim silahımda neden yok? 90 levellik Elf Yayı ile vuruş değerlerimiz aynı. (Yayım 16 Bec 12 Güç 5 Yarı 10 B.hızı)

2) Bu Anka Kuşlarında neden sadece ok ve ateş savunması var ? Normal bir karakter max 60 savunma yaparken ok savunması neden 85 oluyor? Zaten yarımız eksik olduğu için vuruşlarımız zayıf. Ok varda neden kılıç yok, bıçak yok, büyü yok? Yani bu kadar mı adaletsizsiniz.

3) Türk'e özeniyorsunuz anlıyorum. Ben 7 senedir Türk oynuyorum. Oradaki bakımların belirli bir günü ve saati var. O zaman aralığında yapılıyor eğer uzarsa forumdan bilgilendiriliyoruz. Bizde ona göre kendimizi ayarlayıp oyunumuzu oynuyoruz. Yalnız burada zamanlı zamansız yapılan bakımlar oyuncuların sinirlerinin gerilmesine sebep oluyor. Örnek verecek olursak geçen gün kuledeyken zoraki 3 katil metinini ayarladım, hepsini bir köşede topladım slotların. Tam metini kesecekken tak oyun attı. Ne var ? Bakımmış, çok önemli ya. Tabi bizi bilgilendiren kimse yok. O kadar oyuncu kimsenin umrunda değil. Nedense her zamanda siz haklısınız.

4) Birde bu son bakımdan sonra asker atlar zırhlı at olmuş. Arkadaşım bu okçunun atın üzerinde attığı bir skill var. 85 yay savunmasına benim attığım zaten 2.5 k . O atın üzerindeki skille 3 k atıyorum ki dengelensin. Yani her şey mi bu okçuların zararına. Okçu metin kesemez, okçu derece kasamaz, okçu kule çıkamaz. Bari kökünden silin de tam olsun.

5) Bedensellerin bug olayı kaldıramadınız gitti. Bedensellerin hatalarını okçularla mı kapatıyorsunuz anlamış değilim.

6) Dün gece kuleye çıkarken kralı kestim demirci yok. Bilgilendirme yok bir şey yok. Yani afedersiniz ama biz enayi miyiz? Vaktimizi harcıyoruz yalnız zerre kadar değerimiz yok. Bunu bize yaşattığınız için size minnettarız. Böyle devam edin.

Yani demek istediğim bu okçular sv'de neden bu kadar değersiz? Exp koruma yüzüğü geldi, hoş geldi de benim için bir değeri yok. Ben kule ile paramı kazanıyorum. Bu sorunlar düzeltilmezse eğer ben değil daha yüzlerce user size veda edecek.

Neyse şimdi yine siz haklısınız ama birkaç kelime yazayım dedim. İnşallah zahmet edip okur, cevap yazarsınız.

İyi Forumlar.




Efsun ve itemler konusunda yukarıdaki belirttiğim sayfada yapılacak düzenlemeler hakkında bazı tartışmalar yapılıyor önümüzdeki süreç uzun çalışmalar sık sık yapılacak ve bu sorunlar düzeltilecek süre veremem bu konuda sabırlı olup beklemek size düşüyor beklemem arkadaşım dersen bu mesajımı yok sayıp oyunu bırakabilirsin.

Diğer yazdıklarınıza gelirsek Kimsenin Metin2 Türke benzemeye çalıştığı yok ayrıca neyi neye benzetiyoruz? M2-TR ve MMOMT2 Metin2 altyapısı üzerine kurulu bir oyunken Metin2 Türke benzemeye çalışıyorsunuz yorumu ancak böyle saçma bir yerden çıkar.

Yapılan çalışmaları kimse beğenmek zorunda değil herşeye ön yargılı yaklaşıp o olmamış bu olmamış derseniz olmaz zaten ne bize ne kendinize daha fazla eziyet çektirmeden oyunu bırakabilirsiniz yada bekleyip evet yaptılar diyip devam edebilirsiniz.

Duyuru konusuna hiçbir zaman katılmıyorum bazen elimizde olmayan nedenlerden sunucular kapanabiliyor,

Sunucuyu en kısa sürede aktif etmeye çalışmakmı? yoksa Duyuru için açıklama yapmaya çalışmakmı?
 
Konumda da belirttim. Siz her zaman haklısınız. Yorumuna cevap verecek olursam eğer şu yazdığın cevap bile oyunculara verdiğin değeri ve saygıyı en iyi şekilde gösteriyor. Bir yönetici eğer böyle bir davranış gösteriyorsa "Küfür ve Hakaret Bildirimi" yapılan bölümün kapatılması gerekir. Çünkü siz böyle davranıp, bu şekil bir yorum yaparsanız oyuncuların küfür etmesi çok normal. Küfüre karşıyım yalnız şimdi arkadaşlara hak veriyorum. Oyunu bırakıp bırakmamam tamamen benimle alakalı bir durum yalnız istemem yan cebime koy hesabı davranışlar sergilemeye devam ederseniz eğer foruma konu açacak oyuncu bile bulamazsınız.

Saygılı Yönetici BEY (?)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst